2 Ocak 2009 Cuma

Süleyman Seba Caddesi


Bugün öğle arasında, Süleyman Seba Caddesi'ndeki BJK Plaza'dan yemeğe çıktığımda Efsane Başkan Süleyman Seba'yı gördüm. Duruşu, yüz ifadesi hala buram buram mağrurluk ve ağırlık kokuyordu. Böylesi yok şimdi Türk futbolunda diye mırıldanırken, yanımdakilere dönüp artık Beşiktaş'tan çok Barcelona'nın maçlarını izliyormuş dedim. Arkadaş da kafasına baksana dediğinde şapkasını farkettim, üzerinde Barcelona arması olan şapkayı.

Adam futbolu seviyor; reklam, şan, şöhret, hayatta başaramamışlıkların ezikliği yahut tatmin edilmeyi bekleyen egoları değil önündeki. Düşündükçe affedemiyorum "Ahmet Dursun, Seba Gitsin" diyenleri. 3-5 koltuğa O'nu satıp, tarihinin en duruşsuz başkanına bişey diyemeyenleri. Süleyman Başkan geçerken uğramıyor Beşiktaş'a. O, orada yaşıyor. O, Beşiktaş'ı seviyor. Biz Beşikaş 3. büyük müdür, 2.5 midir diye tartışırken Süleyman Seba benim için "mes que un president".
cümle doğru mudur barizzio, değilse editle bana haber bile verme.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Düşündükçe affedemiyorum "Ahmet Dursun, Seba Gitsin" diyenleri.

sen kimsin ki kimi affediyorsun?

Adsız dedi ki...

al lee kardeşim bak yeri gelince nasıl fikrini ve düşünceni ortaya koyabiliyormuşsun...

burkay

Adsız dedi ki...

evet "affedememek" olmamis bencede, onun yerine "adam yerine koyamamak" olsaydi
trapano

Barizzio dedi ki...

Eline sağlık kardeşim.

@adsız
Kim olduğu yazının altında yazıyor. Affetme ya da affedememe hakkı rahşan ecevit'e ait değildir. isteyen istediğini affedememe hakkına sahiptir.

@al lee
mes que un kısmı okdir. presidente kelimesi ispanyolca için okdir, katalanca için president'tir(kaynak: catalandictionary.org). Editledim, artislik olsun diye yorum da yazmış oldum :)

Adsız dedi ki...

çok sinirli olduğum için ilk okuduğumda sert bişey yazmak istemedim fakat;

@adsız;
arkadaşım istemezsen okumazsın ya da kendi blogun falan varsa gider orada anti bir yazı yazarsın ahmet dursun seba gitsin diyenler için...asıl problem sen kimsinki bu lafı böle edebiliosunn??eğer haklı görüosan o dönem seba ya dil uzatanları, şimdiki durumu nasıl açıklayacaksın?? yazıkki ne yazık...


burkay

Adsız dedi ki...

burkay ve barizzio sizi hiç affetmeyeceğim.
Trapano seni adam yerine bile koymuyorum.

Adsız dedi ki...

babanı da sevmezdim adsız :D

kimse haketmediği birşeyi almaz. demek ki biz beşiktaşlılar seba'yı değil, demirören'i haketmişiz. kimin ne olduğu belli.

biz şapkamızı önümüze koyup kendimizi bir düşünelim. bir yerde bir hata var ve o bizim.

Adsız dedi ki...

seba büyük adamdı ...

Adsız dedi ki...

seba büyük adamdı walla...

Adsız dedi ki...

@barizzio
hayir gercekten ne alleenin ne bizim ne de adsizin affetme yetkisi var, seba affederse affeder
@burkay
isteyen istedigini yazar istedigi yorumu yapar, "yorumlarda herhangi bir faul varsa yazar gerekli mudahaleyi yapiyor onun icin sert tepkiye gerek yok bu tur

" arkadaşım istemezsen okumazsın ya da kendi blogun falan varsa gider orada anti bir yazı yazarsın ahmet dursun seba gitsin diyenler için...asıl problem sen kimsinki bu lafı böle edebiliosunn??" tepkilere

@adsiz
ahuaaha senin hic biseye yetkin yok

trapano

june.one dedi ki...

beşiktaş futbol rantının kurbanı olmuştur.o yüzden ahmet dursun seba gitsin denmiştir.çok güzel bir fırsatta vardı bjknin elinde.rahatlıkla türkiyenin MANU su olabilecekken akbabalar gibi üşüştüler beşiktaşın başına bu hale getirdiler.

Adsız dedi ki...

bu blogta canı sıkılan yıldırım demirören'e kayıyor, ben onu farkettim :)

wai-kiki