29 Ocak 2009 Perşembe

genç yetenek


Bülent Uygun bugün hızını alamayıp Arsene Wenger'e sallamaya başlayınca, Arsene ile bizimkiler arasında ne fark var diye düşünmeye başladım. En temel farkın, Premier Lig'de kurduğu ve güvendiği genç takım olduğuna kanaat getirdim. Süper Lig'de 1988 yılı ve sonrasında doğan futbolculardan 11 yapmaya kalksak nasıl bişey olabilirdi diye düşündüm. TFF sitesinden takım takım gezerek futbolcuların yaşlarına baktım. Genç yıldızlar diye nitelendirdiğimiz pek çok topçunun da 21 yaşını çoktan doldurmuş artık olgun topçular olduğunu farkettim. Hepsini izlemediğim ama hiçbirini FM gibi oyunlarda test etmediğim, TFF'nin en yetenekli 1988 sonrası 11'ini oluşturdum. Bu kadroya hiçbir oyuncusunu koyamadığım Bülent Uygun gelsin bu kadroyla şampiyon olsun sonra Arsene Wenger'e "takımları değişsek seni şöyle döverdim" geyiği yapsın derim. Bu arada üzücü başka bir nokta ise Beşiktaş'tan da hiç oyuncu koyamamam oldu. Eskiden altyapısından çıkardığı yıldızlarla Türk futboluna damga vuran Beşiktaş kadrosu gün geçtikçe yaşlanıyor. Dikkat çekmek istedim.

Kaleci:Onur Recep Kıvrak (Trabzonspor)
Defans:Eren Güngör (Kayserispor), Alpaslan Erdem (Galatasaray), Semih Kaya (Galatasaray)
Orta Saha:Anıl Taşdemir (Ankaraspor), Barış Memiş(Trabzonspor), Faty Papy (Trabzonspor), Abdülkadir Kayalı (Fenerbahçe), Aydın Yılmaz (Galatasaray)
Forvet:Batuhan Karadeniz (Eskişehirspor), Sercan Yıldırım (Bursaspor)
Kadroyla ilgili yorumlara ve tekliflere açığız efenim..
önce konya sonra mudanyada wasting times..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bi çalışma..ama tabi wenger'in genç kadrosunun da hardcore multinational bi yapıda olduğunu söylemek gerekiyor..

bülent uygun'un açıklamaları zaten facia.."wenger bana o kadroyu versin destan yazarım" filan demiş, e tabi halt etmiş..wenger'in kadroyu kendi yaptığından,dünyanın dört bi yanında çok sağlam ağı olduğundan habersiz herhalde asker bülent..wenger sadece yemeği yapmıyor, bizzat markete manava gidip domatezini, patlıcanını kendi seçiyor..gülüyorum şahsen ben bülent'in açıklamalarına..nerden baksanız ilginç adam..geçen sene gs maçından önce hakan şükür'ü kastederek "dünyanın en iyi oyuncusunun oynadığı takımla oynayacağız", bu sene fenerbahçe galibiyetinden sonra "dünyanın en iyi top oynayan ikinci takımını yendik" gibi akıllara durgunluk veren, başdöndüren açıklamaları var amcamın..bülent uygun'u milli takım'ın başında avrupa ya da dünya kupasında filan hayal edebiliyor musunuz? neler söyler acaba?? neyse uzun oldu..

bu arada önce mudanya, sonra konya..dikkatini cımbızlarım :)

w.t

selaminko dedi ki...

1988liler dahil olacak sekilde benim kadrom direkt sudur:

Kaleci: Volkan Babacan

Defans: Serkan Kurtuluş, Eren Güngör, Semih Kaya, Alparslan Erdem

Ortasaha: Aydın Yılmaz, Abdulkadir Kayalı, Theo Weeks, Aydın Karabulut

Forvet: Sercan Yıldırım, Batuhan Karadeniz

fufinho dedi ki...

AYDIN YILMAZ:hiç bir zaman arda gibi olamayacak,kontra atak futboluna uygun,kalabalık defans hattında kaybolan,maçlarda ara ara sahneye çıkabilen,onunde bos alan varsa oynayabilen,sadece hızıyla on plana cıkan bi futbolcu,bence yaramaz adam
ONUR RECEP KIVRAK:kesinlikle volkan babacan daha yetenekli
ANIL TAŞDEMİR:Abi kesinlikle İRFAN BAŞARAN daha yetenekli
BARIŞ MEMİŞ:trabzonun diger bir genc yetenegi göksu ileride cok buyuk işlere imza atacaktır barıs onun golgesnde kalır.
BATUHAN ve SERCAN:bu kibirle bunların ikisindende bi bok olmaz.


ayrıca biizim yani beşiktaşında alt yapısında da cok kaliteli adamlar var koray sanlı,emre ozkan,erdem gibi,ethem gibi ama malesef fazla goremiyoruz gerekli yerlerde.

ayrıca boyle bir kadroya kayseriden durmus banko girerdi

Al lee dedi ki...

@fufinho
fikirlerin için eyvallah, ben de Kayserinin stoperlerini çok beğeniyorum ama Durmuş 88 doğumlu değil daha yaşlı özellikle baktığım birkaç oyuncudan biriydi. Mesela Kayserili Abdullah'ı 89'lu sanıyodum 87'liymiş ondan koymadım.

fufinho dedi ki...

kayserinin defans hattı cok iyi gercekten bekleride öle:aydın,ali turan,toledo,koray çölgeçen,durmuş,bilal gerçekten kaliteli bir defans hattı