7 Ocak 2009 Çarşamba

endüttürü futbol..

italyan milan ile alman hamburg dubai'de gazozuna maç yapıyor..kamp yapılan otellerin yıldız sayısı çift hanelerde..milan'ın kadrosunda milenyumun futbol (!) ikonu beckham..trübünde zengin şeyhler..muhabbetler "hacı üç-dört kişi toplanıp bi takım satın alsak ya ingiltereden" tandanslı..nerden baksanız endüstriyel futbol işte..milenyum kuşağının arap şeyhlerin sponsorluğundaki en büyük eğlencesi..milenyum kuşağı demişken; playstationlar, büyük ekran tv'ler, rave partileri, kısacası hafta içine hafta sonu için katlanan, denk getirirse kız arkadaş ya da one night stand bulup hayatına bir anlam katmaya çalışan, görünürde herşeyi olan ama uzun vadede hayatlarında en küçük bir değişiklik olmayacak, hayalleri gün be gün yok olurken uyuşturucuya, içkiye saran ve günün birinde yaşlandığını farkedip yitip giden hayallerinin yasını bile tutmadan elindekine razı olan kayıp bir kuşak..kayıp kuşağın en büyük eğlencesi; şeyhlerin sponsorluğunda futbol..neyse yazı uzadıkça daha da abartacam galiba..kısa keselim..

fm'ciler futbol dilencisi, onlara bi şey demiyorum ama son cümlem "futbol asla sadece futbol değildir"cilere gitsin: cristiano ronaldo'nun saçının faslı kaçak işçi saçından tek farkı önlere gölge attırmış olmasıdır..ona göre, adam olun..
you don't give a fuck and we don't ever give a fuck until you give a fuck about me, my generation

8 yorum:

Barizzio dedi ki...

Ne o wasted, ne zaman battı bizim kuşağın yazıklıkları sana??
Son zamanlarda sende ilginç haller var kuzum, olmuyor böyle..

Adsız dedi ki...

kim kime woodstock diyordu bariz kardeşim?? 10 yıldır çizgimiz hiç bozulmadı bizim.."it is my generation" demek istiyorum, son dönemlerde hepimiz bi sapıttık zaten :)

w.t

Adsız dedi ki...

alayına isyan...

burkay

Adsız dedi ki...

cristiano'nun saçı güzel değil ki.

Chao Grey dedi ki...

Fm'ciler en manyak futbol dilencileri, kendimden biliyorum. Asosyali hor görmeyin, clubber'dan bin kat iyidir.

Adsız dedi ki...

keşke kısa kesmeseydin, devam etseydin

engin

Adsız dedi ki...

sapıttıysak hala vapurlar fln...

zihinsel özgürlük, bedensel çöküşe mi gebe?

perek

Adsız dedi ki...

bence bedensel çöküş herşeye gebe.

ali atıf bir