19 Ocak 2009 Pazartesi

Defoe'den ilk kurşun


Gerçekten merak ediyorum. Defoe'nin son dakikalardaki golü gelmeseydi ne yapacaktı Tottenham? Redknapp'i de mi göndereceklerdi? Düşme hattının milim üzerine çıkmaya yetti tabi o gol, maçı 1-1'e getirip, 1 puan kazandırdı takımına Defoe. Redknapp'in çok işi var, çok çalışması gerekecek.

United şanssız verecekmiş puanı, 3 dakikalık özete gerçi 3-4 atak anca sığdırabilmişler ama, onlar da son dakikada 3 puanı kapıp, uyuyan Liverpool'un 1 puan üzerine çıktılar. Liverpool derdine yansın. Bu sene de şampiyon olamazlarsa bi 10 sene daha olamazlar bence..

İlk paragraftakine benzer bir soru daha. Chelsea 89. dakikaya 1-0 yenik girdi Stoke karşısında. Acaba o dakikada ne vardı aklında Scolari'nin. Gerçekten çok merak ediyorum. Basın toplantısında söylemek için kafasında kurduğu cümleler.. Sonra hep kelek yedikleri duran toplar, 89-90da gelen goller, birden söylenecek cümleleri değiştirmek.. Hayat ne garip!.
nar ekşimi almıştır şimdi wasted.. Üstüne de İmam Çağdaşta yemiştir danalar gibi.. Getirse de yisek afiyetle

7 yorum:

Adsız dedi ki...

barizzio ilahi sen.son dakikalarda dediğin gol de 70 dk. da yeni

Barizzio dedi ki...

@adsız
Güzel gözlem, deiğim gibi, özetten takip ettim premier ligi bu hafta, son atak olunca özetteki, son dakika golü gibi lanse etmişimdir.
O değil de, mis gibi gözlem yapmışın, hala kim olduğunu söylemiyorsun. "Adsız" ne abi? İnsanları anlamak zor.

Adsız dedi ki...

maç izle barizzim maç izle...

burkay

Barizzio dedi ki...

@ berkun
Teşekkür ederim destek ve tavsiyelerin için..
Evimde spor max olmadığı için, ve bu haftasonu al lee ile çok fazla görüşemediğim için, nasip olmadı premierşip seyretmek..
La liga ve serie A'dan maçlar seyrettim, ama Inter maçını kaçırdığım için oralardan da yazmaya değecek maç bulamadım..

Adsız dedi ki...

@kardeşimm
destek her zaman...
bu arada burkay is back in the spormax package with alpher...:)
ayrıca;
açıklamaya bile gerek yoktu, senin bütün yorumlarını keyifle okuyoruzz..:))

bugün şölee bi hastamızla dolaştık...:p

burkay

Adsız dedi ki...

Barizzio kusura bakma o yorum benim...altıma ismimi yazmayı unutmusum kimsenin ustune kalmasın....ben fufinho bu arada bu yorumu yazarken cahill gzl bir kafa golü attı:D:D:D


fufinho

fufinho dedi ki...

bidaha bu tarz bi yanlıslık olmasın diye uyelik aldım:D:D:Dadsız arkadastan bu yanlıslık için ozur diliyorum.