7 Ocak 2009 Çarşamba

Ateş almaya mı geldin bilader?


Kahramanımız, "Lucescu'nun asimetrik Beşiktaş'ı"nın sağ kanadı Kaan Dobra, nam-ı diğer Dobrovski.. Çok sevdiğim bir insandır, beyefendi adamdır.
Kendisi 2 gün önce Kocaelispor teknik direktörü olarak atandı. Ama bu gece aldığımız bir haber hepimizi şoka uğrattı; yeterince karışık olan kafalarımızı iyiden iyiye allak bullak etti. Kaan Dobra, görevinden istifa etti! Benim FM'de bile yapmadığım ilginçlikte, fevrilikte bir hareket oldu bu. Antremanlarda alınan başarısız sonuçlar muhtemelen etkili olmuştur bu kararda.. Kendisi ise, bu istifaya gerekçe olarak kendisi görevdeyken başka teknik direktörlerle görüşülüyor olmasını gösterdi..
Bizim ise yapabileceğimiz 2 şey kaldı: Kocaelispor'a 2. ligde başarılar mı dilesek, yoksa Dobrovski'yi arayıp, ne kullandığını öğrenip, derhal onun kafasına mı erişsek?
resim yükleme motoru s.çmış durumda, resimsiz idare etçeeniz şimdilik..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Onu bunu boşver de az önce Tsubasa izledim, efkarlandım yine.

Meiwa-Nankatsu şampiyonluk maçı hem de. Bi tarafta Wakabayashi, Tsubasa, Misaki; diğer tarafta Hyuga,Wakashimazu ve Sawada. Birbirlerinin iç seslerini duyan Hyuga ve Tsubasanın "Biz kazanıcaz", "Öyle mi gel de gör bakalım" tarzı konuşmaları.

Auman, Wakabayashi karması bir etkiyle bir sene kafamdan çıkarmadığım şapkam geldi aklıma.

Wakabayashi'nin sol ayağı sakatlanınca sol dizimdeki ağrılarım depreşti.

Yoksa 3 büyüklerimizdeki 10 numara manyaklığı Tsubasa'dan kalma mı? Yoksa milli kalecilerimizin hep sakat oynaması Wakabayashi mirası mı? Maçları son dakikada kazanmamız bir Nankatsu geleneği mi? Yoksa ikinci adam sendromum Misaki'ye olan hayranlığımızın Tsubasa'dan çok olmasından mı?

Takım oyununu bir türlü beceremememiz Misaki, Tsubasa ikilisinin bütün atakları yapmasından mı yoksa Wakabayashi'nin bütün rakip ataklarını defansı yok sayarcasına "Ben durdururum, siz vurun" demesinden mi? Bloklar arası kopukluk maç boyunca topun sahanın neresinde olduğunu bilemediğimizden mi?

Yoksa Tsubasa, Japonların futbol kültürümüzün gelişimini engellemek için yaptığı bir çizgi film mi?

Nedir ne değildir bilemiyorum ama siz siz olun Tsubasayı Japonca seslendirmeyle izlemeyin. Soğudum resmen delikanlılardan.

selaminko dedi ki...

hehehehe. hocam bu ne yorum ya. sabah sabah gülümsettin bizi. Misaki'yi nedense Tsubasa'dan daha çok severdim bende. Bi de Bülent Korkmaz'ı bu kadar sevmemin nedeni İshizaki diye düşünüyorum :)

Al lee dedi ki...

ram kardeşim döktürmüşün, özlemişiz.

Adsız dedi ki...

aga ben de ufaklıktan beri bi Hyuga hayranlığı vardı..topa sert vurmayla alakalı olduğunu düşünüyorum..12 yaşımdan beri bütün tshirtlerimn kollarını katlarım..mundar ettim hepsini..:)


burkay

Adsız dedi ki...

güzel bir yazı