21 Ocak 2009 Çarşamba

Biri yardım etsin!


Şampiyonluk favorisi LA ile, sezonun flaş takımı Cavs karşı karşıya geldi, bizi uykusuz bıraktı.. LA maçı 105-88 kazandı. Maçı ilginç bulmamın sebebi şuydu: Sezonun galibiyet yüzdesi en yüksek takımlarından ikisinin maçı nsıl olur da bu kadar kolay kopar. LA öyle hakimdi, o kadar kolay aldı ki maçı, şampiyonluk favorimi güncellesem mi diye düşünmek durumunda kaldım. Lütfen birileri LeBron'a yardım etsin!
çok sıkıldım hayattan, tembellik etmek istiyorum, rahat yaşamak istiyorum..

12 yorum:

Adsız dedi ki...

yuh barizzio, 31.12 sürecinde sen de bunu dersen, wasted napsın??

allee

Barizzio dedi ki...

Ben tembelim kardeşim, biliyosunuz beni..
Entourage izlemek, ve öyle yaşamak istiyorum alican..

Adsız dedi ki...

isyan başlamış güzeeell...

http://www4.thy.com/troyaonline/goFlightDetail.tk?listIndex=0&flightIndex=0&flight=TK0490&date=21JAN

http://www.thy.com/tr-TR/destination_guides/city_guide.aspx?kod=HTY

bu linklere bir bakın istediginiz herşey orda ama herşey

trapano

Adsız dedi ki...

trapano çelme aklımı :)
bariz kardeşim entourageları tamamlayalım artıkın, tabi ramlık yapmadıysan

allee

Barizzio dedi ki...

@trapano
olm şerefsizlik yapma, her şeyi yak diyosun resmen :)
@al lee
Bizde yanlış yok, recepten beri de yamuğumu görmemişindir.

Adsız dedi ki...

http://www.thy.com/images/skylife/1-2008/671/31_67110.jpg

evlenme cagına gelmiş,güzelleri güzeli antakyalı bir genç kız helü helü maşallah:))

iyi düşün allee

trapano

Barizzio dedi ki...

Tabi, çocuğuna sesleniyor:
Habibiii kuşma kuşmaaaaa.. bak abiler kızıyur sunraaa...

Adsız dedi ki...

@barizzio,allee
(yazanları müezzin hatim fatih çollak söylüyormuş gibi okuyun)
çok başarılı gençlersiniz ama dediğim gibi gençsiniz kanınız kaynıyor ama ne yazıkki şimdiden entouragea bile zamanınız yetmiyor...yıllar geçecek dosyalar kalınlaşarak artacak işte ozaman yaprak dökümüne bile zamanınız kalmayacak...dahası aynı şirkette başladıgnız kariyerinize ayrı kıtalarda devam etme olasılıgınız da yadsınamaz! BU bırakın görüşmenize giderek azalan telefon görüşmeleriyle haberleşmenize sebep olacak...yıllarını verdiginiz hujsa mndfu gibi şirketler sizinle işi bittgnde duvarlarına resminizi asacakmı( allee git bak gnş drsanesine sivilceli foton hala duruyor)
daha kötüsü ilk başta gıcık oldugunu düşündügünüz müdürünüze alışmanız olacak,bi gün gelecek müdürüm tam bi hödük olduguna karar verirken içini yakacak hödügün esprilerine güldügün anlar

yıllar yıllar geçer
barizzionun çocugu dogmak üzeredir
ama barizzio şehir dışındadır,allee karşı kıtada olduğu için yetişemez( ama burkit karşıda oldugu için yegenine yetişir)

@ram
orada tsubasayı özlemezsin çünkü orada tsubasa sensindir

bukadar konustun çözüm ne derseniz trapano ile bakarda rakı sofrası

trapano

Barizzio dedi ki...

Ilginc bi not..
Kimse yaziyla ilgili yorum yapmamis.. Anlasilan yazilari okuyan cikmiyo pek soz konusu basket olunca.
Cuma aksamina ne dersin trapano

Adsız dedi ki...

@barizzio

lakers ın hücumda hızlı top çevirmesi(ciddi hızlı top çeviriolar) farkı yarattı..aslında tam yakaladı cavs derken de gereksiz atışlar atıp oyunun kopmasına sebep oldular...

burkay

Adsız dedi ki...

Bi susun, başım ağrıyo.

Adsız dedi ki...

bana uyar cuma akşamı