29 Ocak 2009 Perşembe

Bi Technotronic vardı, n'oldu onlara?


Yıl 1989, Technotronic diye birkaç zibidinin "Pump up the jam" isimli şarkısı yayınlanmış, ve Amerika'da milyonlar satmaya başlamıştı single'ı. Hatta şarkının ünü bırakın Avrupa'yı Türkiye'yi, Elazığ'a gelmişti o günlerde (o yıllarda babamın görevi nedeniyle oradaydım)! Tabii biz "Avva" diye biliyorduk şarkıyı, şok oldum görünce, meğer sözleri şöyleymiş:

Pump up the jam
Pump it up, while your feet are stompin'
And the jam is pumpin' look at here the crowd is jumpin'
Pump it up a little more get the party going on the dance floor
Seek us that's where the party's at and you'll find out if you're too bad
I don't want (bu kısmı avva olarak okunuyor işte!) a place to stay
Get your boody on the floor tonight, make my day
Make my day, make my, make make my day
Yo!

O kadar ki, gidip kasedini (kapağı aynen şekildeki gibiydi) almıştık abimle, ki o dönemlerde, küçük şehirlerde yabancı kaset satan bir dükkan falan olurdu. Halen de albüm abimin evinde durur, 5 senede bir gaza gelir mutlaka dinleriz. Halen dinlemeyen varsa ya da özlemiş olan varsa, her yerde bulabilirler.
Bu kadının ters mi düz mü olduğunu anlayana yüz lira veriyorum.

3 yorum:

Arkhe dedi ki...

Göğüslere göre sanki ters gibi. :)

Barizzio dedi ki...

Aslında süper tespit :)
Ama bu kızcağızın göğüsleri o kadar küçük ki, ters bile olsa bi şey belli olmuyo gibi.
100 lirayı vermemek için çamura yatıyorum :)

Arkhe dedi ki...

100 lirayı boşver de benim saçlar varken göğüslerden çıkarım yapmam da güzel olmuş. :)