27 Ocak 2009 Salı

Alanzinho


Norveç'in Stabaek takımından bir sol kanat adamı alın, ve bu Brezilyalı olsun mümkünse. İlginç iş yaptı yine Trabzon. Ersun Hoca'nın adamı nereden araştırdığına (!) dair tahminlerim vardı. Ben de o kaynakları kullandım. Ve bir kez daha sırf sizlere bu adam hakkında setaylı bilgi sağlayabilmek için Norveç Liginden oyun açtım! Selaminko'nun talebi üzerine bu sefer daha detaylı bir çalışma yaptım.



24 yaşında, yetenekli bir oyuncu kendisi. Ufak tefek. 1.64 boyunda, sol ayağını kullanıyor. Orta sahada hücuma yönelik oynuyor, sol kanatta da oynayabiliyor (ki bize trabzon sol açık aldı deniyor). Sonuçta Yattara'nın varlığında daha aktif kanadı sağ kanat olacak Trabzon'un, burası kesin. Ama sol kanattan bindirmeleri de Cale'nin tek başına yapıyor olmasının bir mantığı yok bence. Bu açıdan ayağına hakim, iyi top yapacak, sol kanatta oynayacak bir adam da her zaman işine yarar Trabzon'un. İş yerinde video açamıyorum. Akşam eve gider gitmez videoları da seyredeceğim, lakin videoya hiç güven olmaz. Al Lee'nin de dediği gibi, Sabri'nin bütün iyi hareketlerini toplayıp video yapsan ManU'nun sağ bek açığını kapamaya çalışırsın kendisiyle!

Ne diyelim, hayırlı uğurlu olsun.
mazhar alanzinho, beterini isterseniz: alan zinho, satan zinho

3 yorum:

selaminko dedi ki...

flomboyant midfielder yazıyorsa kumasta bir guzellik vardır. dirbling özelliği beni etkiledi. yalnız kanat oyuncusu secerken dirbling + crossing özelliklerine bakarım. crossing cok iyi görünmese de geliştirilebilir. asıl mevkisi olarka AMC görünüyor ama sol kanatta oynama özelligi de kazanması uzun zaman alan biri değilmiş onu da anladık. kısaca biraz süre tanınırsa ve FM'nin balonlarından cıkmazsa TS cok iyi iş yapmış. FMdekilerin balon olma olasılıgı %25 civarında diye düşünüyorum.

Barizzio dedi ki...

Çok katılıyorum bilader.
%20-25'tir benim kafamdaki oran da.
Süre tanınacaktır bence, orada pek alternatifi olmayacak kadroda. Ama uzun zamanı yok. Bu sene sonuna kadar iyi oynamazsa da sezon sonuna gönderir benim çılgın hemşerilerim bu adamı!

fufinho dedi ki...

fm işin şakası çünkü fm'nin balonlarını biliyoruz..fakat alanzinhonun bi kac vidyosunu izledim gercekten cok kaliteli bi adam gibi gozukuyor onu izlerken agüero ya benzetmemek elde degil iyi bir transfere benziyor tabi umarım kotu cıkarda bir rakibimz eksilmis olur..