28 Ocak 2009 Çarşamba

appiah-linderoth

sayfalarca analiz etmeye gerek yok, futbol hayatları biten aynı bölgenin iki tane kalburüstü adamı..birinin yolu samandıra’dan, diğerinin florya’dan geçti..anelka-alex-tuncay-aurelio ile birlikte fenerbahçe tarihinin belki de en kaliteli kadrosunun en önemli parçasıydı appiah..şimdi yok..ayda bir herhangi bi takımla antremanlara çıktığını ya da röpörtaj yapıp fenerbahçe yöneticilerine ince ayar verdiğini duyarız, hepsi o kadar..üzerine formayla premier lig ya da seri a semalarında salındığı filan yok adamın.. sonuç olarak, revirinde yatacak takım bulamayıp pusulasını şaşıran, arada transpoze olmuş egosuyla aziz yıldırım’a laf sokan appiah’la bu saatten sonra hangi takım uğraşır, onu bilemiyorum..
***
diğer taraftan, linderoth elbette appiah kadar katkı sağlamadı kendi takımına ama fikri güvenilir onca galatasaraylının kurduğu “hacı lincoln’ün alınmasından daha çok sevindim alınmasına” cümlesinin nesnesiydi zamanında... 10 maç ya oynadı ya oynamadı..hala yok, hala kayıp..işin komik tarafı, külüpten akibetiyle ilgili yapılmış ciddi bi açıklama da yok…öyle ki kendisiyle ilgili duyduğum tek kayda değer açıklamayı dün telefonda allee’den aldım.. “linderoth’un sakatlığının başladığı gün ben de futbola başlasaydım, şu an süper ligde has futbolcu olmuş, ikinci transferimi de yapmıştım” diyor allee..o derece yani..takıma, futbola döneceğine dair umut bu kadar işte..
***
dilerim oldukça becerikli ama şanssız bu iki has adamın sakatlık sorunları biter de; revirden, rehabilitasyondan çıkıp ortasahada adam kovalamaya başlarlar kısa zamanda..o zaman biz de allee ile sevgi yumağı oluşturur, yerlerde yuvarlanır, timsah yürüyüşü filan yaparız..

abanmayacam, teknik vuracam

1 yorum:

Barizzio dedi ki...

Bursalı mısın, Demirkol Wasted,
çaydan mı geçtin?