9 Ocak 2009 Cuma

çocuklar..

bu öylesine önemli bi mevzu ki takarım futboluna diyesi geliyor insanın..çocuklar ölüyor bu savaşta..masum, karumasız, habersiz çocuklar canice planlanan militarist yaklaşımların kurbanı oluyor..savaşa devam edeceğiz diyen israil'in başbakanı acaba küçükken annesinin bacaklarına sarılıp "beni bırakma" diye ağladı mı hiç? diyecek çok şey var...

post'u ben değil roger waters bitirecek;

"and when the fight was over
we spent what they had made.
but in the bottom of our hearts
we felt the final cut. "

şerefzedeler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kapak ile lirik alakasiz yerlerden secilmis olmus, ama güzel dörtlük secmissin.

Adsız dedi ki...

kapak wish you were here'in albüm kapağı..final cut'unkini koymayı düşündüm ama bu kapak bana çok daha anlamlı geldiği için bunu koyiyim dedim..

w.t