8 Ocak 2009 Perşembe

fortis angaryası

üniversite yıllarından bir anektodla başlayalım..bölümümüzde her gün derse mini etekle gelen bir arkadaşımız vardı..bi insan her gün mü etek giyer? öyle ki, kızı 500 metreden bacaklarından tanır olmuştu bütün bölüm..sonra bir gün yine ders arası..boğaziçi'nde idari bilimlerde okuyanlar iyi bilir, idari bilimler fakültesinin bi balkonu vardır..ders aralarında öğrenciler sigara vs. için balkona çıkar, orta saha'dan sosyete kantine ya da manzaraya giden insanları gözlemlerler..neyse, biz de ders arasındayız..aşağıda bölümden arkadaşlarla takılan bi kız gördük..ilk kez görüyor gibiydik kızı..ben sonradan kızın mini etekli güzel arkadaşımız olduğunu farkettim tabi ama o gün kot giydiğinden yanımdaki arkadaşım tanıyamamıştı 3 yıllık bölüm arkadaşını..niyetim sadece servet çetin'in artık maske takmadığını, onu maskesiz tanıyamadığımı anlatmak, durumu da bir örnekle pekiştirmekti ama konu acaip yerlere saptı..öyle böyle değil, batırdım resmen..özür dileyerek devam etmek istiyorum..galatasaray-altay denince aklıma yıllar öncesinden kaleci şanver geliyor..o nasıl bir kaleci performansıydı öyle? bu gecenin olayı da kesinlikle şeyhmuz'un attığı nefis ötesi gol..şeyhmuz'u fm'ciler tanır şimdi kesin..izmir takımlarının süper ligde olamaması hakkında kitap yazılır..içimi acıtıyor benim bir futbolsever olarak..maça bakacak olursak; ilk yarı boyunca galatasaray'ın kaçırdığı pozisyonlar akıllara zarar.."skibbe böyle bi maçta gençleri oynatmayacaksa ne zaman oynatacak" yarının popüler sorusu, her iddaasına varım..galatasaray ilk yarı 1-0 geride, ikinci yarı ne olur hiç umrumda değil..fortis angarya kupası ne de olsa..bi de unutmadan, şahin sucuklarını kim yiyor bu memlekette merak ediyorum..ben yiyecek olsam da yemem artık..o ne öyle ya?
hımm

2 yorum:

Bhut_Jolokia dedi ki...

kaldırsınlar şu kupayı takanda bakanda yok...

Adsız dedi ki...

bencede özür dile cünkü örnek yersiz ve sacma olmus


fufinho