5 Eylül 2008 Cuma

Slobodan Rajkovic


19 yaşında bir stoper kendisi.

18 yaşın altına verilen o güne kadarki en yüksek bonservis bedeliyle gitti Chelsea'ye. PSV'de kiralık oynadı.

İzledim, çok iyi savunmacı. Çok atik, çok isabetli müdahaleleri var. 25'inde dünyanın en iyilerinden olmaması için sebep yok(tu).

İnşallah Chelsea'nin gençken kapatıp senelerce kiralık verip yolladığı kayıplardan olmaz diye dşünürken, Sırbistan Arjantin olimpiyat karşılaşmasında hakem Abdullah Al Hilali'ye tükürdüğü için tüm müsabakalardan 1 sene men cezası aldı. Ceza azaltılmazsa, muhtemelen bir daha yükselmemecesine düşüşe geçer kariyeri.

Bizde en son Hagi yapmıştı bu ilginç protestoyu, 5 maç ceza almıştı, fazla bulunmuştu..

Edit: 12 ay ceza kesinleşti..

fwef

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hagi fazladan bir de tekme savurmuştu gerçi :)
Arada aklıma Batuhan geldi, bu kadar yetenekli ama daha fazla ahlaksız bir topçu yetişiyor. Her takıma bir Hakan Abi lazım heralde.

drill

Adsız dedi ki...

hagi ismini telaffuz etmeden önce iki kere düşünmek lazım..derin bi nefes alıp, besmele çekmek lazım..

mustafa

mehmet erdem perek dedi ki...

ben yaptım. iki kere düşündüm, derin nefes aldım.

Hagi yine de bunu yapmıştı.

Adsız dedi ki...

genç futbolcuların genelinde olan sıkıntı bence bu, yaptığı hareket değil de kontrolsüz davranış
17-18 yaşında olduğum zamanlar yaptıklarımı düşündüğümde çok da anormal karşılamıyorum ancak ben sokakta gezerdim, bu arkadaşlar onyüzbin dolarlar eurolar alıyorlar :)
kulüplerin bence bu konuda onların hem futbol hem de kişiliklerinin gelişmesi, davranış bozukluklarının düzeltilmesi ve attıkları imzaların ne demek olduğu konusunda genç yeteneklere yardımcı olması ve yol göstermesi lazım, hem futbol hem de kendileri için

Adsız dedi ki...

Hak verdim Alper'e, bu konularda herhangi bir gelişme göstermiyor çocuklar. 18'inde ne ise 30'unda da o oluyorlar.

Valorem

Adsız dedi ki...

batuhan'ın ne yaptığını gördünüz de atıp tutuyorsunuz.
milliyet.com.tr'de iki abartı haber görüp hemen yiyin adamı.

Adsız dedi ki...

"bu devirde kral yapmayacan, kral olacan"

drill

Adsız dedi ki...

yine milliyet haberiyle geliyorsun karşıma drill.

demedim diyor çocuk,görüntü mü var ses kaydı mı?

lazinyo dedi ki...

bir yeteneğin olası kaybı futbol dünyası için önemli olmamalı. asıl önemli olan doğal seleksiyonun - ki kendisine çok inanmakta ve güvenmekteyim- gerek doğa, gerek se insan eliyle işlemeye devam etmesi. bu karakter yapısında bir futbolcu, örnek alınır hale geleceği 'abi' yıllarında çok acı şeylere sebebiyet verebilir. şu yaştan sonra da karakter maalesef şekillendirilemiyor. alternatifsiz hiçbir şey yoktur.