17 Eylül 2008 Çarşamba

Real Madrid - Bate Borisov


İşte karşınızda bir "David vs Goliath" (Davut ve Calut) karşılaşması!

Real Madrid tüm endamıyla karşımızda, mükemmel bir 11, allah bilir nasıl paslaşmalar, şutlar, ortalar gösterecek bize..

Bate Borisov ise, dürüst olayım 11'lerinden hiç bir adamı FM haricinde tanımıyorum, tam bir kapalı kutu. Nasıl futbol oynadıklarını da tam olarak bilemiyorum. Verilen 11'deki dizilişe bile tam güvenemiyorum. Meraklısına web siteleri http://www.fcbate.by/ .

E tabii dünkü Anorthosis ve Cluj fenomenlerini unutmamak lazım. Muhtemelen dünden sonra daha fazla umutlanmıştır Bate, Madrid ise daha dikkatli olacaktır olası bir sürprize karşı.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

FM den ismini öğrendiği adamı tanıdığını iddia eden o kadar adam gördükten sonra "FM haricinde tanımıyorum" lafı hoşuma gitti.

Barizzio dedi ki...

Teşekkürler.
Ama bizde transferler bile FM'de izlenip yapılır, iki boyutta adamın hareketlerine hakim olunur, oyunun scout'larında raporlar istenir, mümkünse bir sezon oynatılır, nasıl oynar, maya tutar mı diye bir bakılır. Gerekirse ne kadar para isteyeceği bile oradan öğrenilir..

Adsız dedi ki...

selamlar. merak ettiğim şu; ilk 11'lerin olduğu bu saha görüntüsünü bir yerden (siteden) alıyor musunuz yoksa bunu çizmeyi sağlayan bir sistem mi vardır?

Barizzio dedi ki...

@pi
Şimdilik arak'tır, yazıda da belirtmiştim.
Ancak yakında bu konuda da geçiyoruz kendi sistemimize.

Adsız dedi ki...

hocam o sistemden biz de faydalanmak isteriz, sakıncasın yoksa :))

Barizzio dedi ki...

@pi
Duyurulacak dostum..

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim :)