15 Eylül 2008 Pazartesi

Liverpool 2 - 1 Man. UTD


Ne oldu anlamadım.

İlk yarıda United rüya gibi top oynarken, geçen seneki dev hücum hattına bir de Dimitar eklenmişken, onun müthiş çabasıyla United henüz 4. dakikada öne geçmişken, "bu takım bu sene tutulmaz" derken, Liverpool şişirme toplarla ileride var olmaya çalışıyordu. Torres ve Gerrard'ın yokluğunda, işler yolunda görünmüyordu Merseyside ekibi için. Ama ilk yarıyı, biraz şanslı bir golle beraberlikle kapattılar.

İkinci yarıda işler biraz garipleşti. United tanınmayacak haldeydi. Ne Rooney vardı sahada, ne Tevez, ne Dimitar. Giggs'in güzel şutu hariç pozisyonları yoktu 2. yarıda.

Liverpool, maçın bitimine 13 dakika kala United'ın ilk yarıdaki golünün bir kopyasını atarak, intikamını aldı, 7 senedir Anfield'da yenemediği ezeli rakibine önemli bir yenilgi tattırdı.

Haftasonu Arsenal ve Chelsea'ye de bir göz attım. Arsenal çok kafiyeli, hızlı bir top oynuyor, göze çok hoş geliyor. Ama ben şampiyonluk yarışının bu sene tecrübeleri ve derin kadro kaliteleri sayesinde United ile Chelsea arasında geçeceğini düşünmekteyim.


cfeqwdf

1 yorum:

aşkın dedi ki...

Sevgili Barizzio
Ben de soruyorum: Ne oldu Yunanistan'a, tanınmayacak haldeler.Son şampiyon puan alamadan tek golle elendi.

Şimdi espriyi bir kenara bırakırsak niyetim iğnelemek değil.
Bütün kazmaların canı cehenneme.
Liverpool'u da Manchester'i de Yunanistan'ı da hepsi aynı.
Chelsea değil bak, onların yetenekli ayakları var.
O ayyaş sir bir de takviye yapmadı, papazın her zaman pilav yemeyeceğinden habersiz.
Beter olsunlar.