22 Eylül 2008 Pazartesi

Beşiktaş:3 Gaziantepspor:0


Bu hafta, çok uzun zamandır benim rastlamadığım, ya da hatırlamadığım bir şey oldu: üç büyüklerin hepsi 3'er farkla kazandı. 3'ü de rakiplerinin ikinci yarıda direnç kaybına uğramasından faydalanıp vurdular darbeleri.

Konumuza gelelim. Beşiktaş dün bizi şaşırttı. Kadroda sürprizler boldu. 4-4-2 dizilişi, kaleci, bekler ve orta sahanın ortası hep sürprizdi bizim için. ilk 20 dakikada anladık Ertuğrul'un oyun planını. Hakan'ın 50 metrelik degajlarına derin koşular yapan Nobre ve Bobo etkili olacak, dönen toplarda da hep beraber kapanacaktı takım. Ben şahsen hiç hoşlanmadım bu taktikten. Ama beşiktaş'ın bu sene taktikten bağımsız olarak belli bir kalite ortalamasının üstünü tutturduğu da bir gerçek. Bu da senelerdir başaramadıkları bir şeydir, büyük takım olmanın ise zorunlu şartıdır.

İki İbo sahadaydı dün. Herhalde kavga etmesinler diye iki kanada koymuş Ertuğrul bunları. İkisi de işlerini yaptı, Üzülmez yine "deli"likler yaptı arada..

Beşiktaş'ın korner sayısı, özellikle ilk yarıdakiler dikkat çekiciydi. Tello'yu sırf bunun için bile olsa oynatmalı Beşiktaş. Ölü toplarda en büyük kozları. Oyun içinde ise çok kademe hatası yaparak battı benim gözüme bir kez daha.

Son sözümüz Antep için. Takım boş değil, çok sakat takım. Tabata dün topu her ayağına aldığında Beşiktaş'ın endişesi rahatlıkla gözlemlenebiliyordu. Ben bu sene güzel futbol oynadıklarını düşünüyorum.

Daha keyifli haftalara, nice güzel maçlara!..


gergin pancar

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Üstüne yorum bile yapılmamış. Nası bi top oynadıysak artık :)

Adsız dedi ki...

valla ram ben maça gitmedim özet görüntülerden takip ettiğim kadarıyla bir beşiktaşlı olarak maç 11-11 oynanırken ve biz 1-0 önde iken vermiş olduğumuz saçma sapan pozisyonlar ve kalp atışlarımın hızlanması beni pekte mutlu etmedi :)
11-10 olduğunda ise bir kişinin oyunda neler ifade ettiğini güzel bir şekilde gösteren örnek bir maçtı