24 Eylül 2008 Çarşamba

krema çöpe mi?

fenerbahçeli için alex, galatasaraylı için arda neyse trabzonlu için yattara odur..takımdan giderse taraftarın uğruna galeyana geleceği, isyan edip kombine kıracağı ilk adamdır.. bi yerde ersun yanal'ın binbir titizlikle hazırlamaya çalıştığı pastanın kremasıdır..arap şeyhleri ve paris saint germain yöneticileri şu anda sıkı pazarlıktalar trabzonda..fransızların araplar kadar parası yok..trabzonspor yöneticileri de, "gitmişken kasayı doldursun öyle gitsin" diyeceği için tek alternatif katar kalıyor..o zaman da soru sayısı artıyor; yattara "ekmek parası" derdine düşüp katar'a gitmek için diretir mi? ersun yanal tam pastayı fırına vermişken kremayı çöpe dökmeyi göze alır mı?

yattarak

9 yorum:

Adsız dedi ki...

money talks man

money talks ...

Adsız dedi ki...

ben trabzonlu olsam hakkaten çok kızardım lan.

yattara'yı satanı ben de satardım.

perek

Adsız dedi ki...

yattara bir basın toplantısı düzenleyerek katar a gitmek istediğini açıklamış

Adsız dedi ki...

ben olsam bi dakka düşünmem hemen satarım

Bhut_Jolokia dedi ki...

sporx e göre imza aşamasına gelmiş transfer.10.7 milyon euroya verecekler yattara'yı

Adsız dedi ki...

Hocam bütün yazıyı başından sonuna dek seçince (highlight edince) yazının sonuyla etiketler arasında "yattarak" ifadesi beliriyor. Kazım Kanat yazısında "Amin", Aumann-Kahn-Rensing yazısında "Simovinç" gibi. En güzeli de Rooney ile ilgili olan olmuş. Sanırım beyaz renk ile yazıyorsunuz. Ben son dönemlerde blogunuzu izlemeye başladım. Bunun daha önceden anlatılmış bir hikayesi varsa da bulamadım. Gece gece meraklandım işte, bir sorayım dedim.. Saygılar..

Barizzio dedi ki...

@inan
Sevgili arkadaşım.
Beyaz satırlar, öncelikle yazının bitimiyle yorumlar satırı arasında boşluk bırakma amacıyla başlanan bir uygulama oldu.
Gel zaman git zaman, kimseleri kırmadan, üzmeden, kah birbirimize mesajlar göndermek için (zira blogun yazarları da aynı çatı altında yaşayan bireyler değiller), kah da konu üzerine hoş bir nükte yapmak için kullanılmaya başladı. Birinin dikkatini çekmesi beni sevindirdi bile, umarım sürç-i lisan etmemişizdir beyaz satırlarımızda.

Barizzio dedi ki...

Ruuni espirisi ise Sandık kardeşlerin evinde pes oynanarak geçirilen gecelerde Rooney'nin rakip oyuncuya çarparak kendi ekseni etrafında dönmesine binaen yapılmış bir nüktedir.

Adsız dedi ki...

http://cezayayi.blogspot.com/2008/09/parola-6da-6.html

ben de burada "uh ah dev adam?" diyerek çaktırmadan onu sormaya çalışmıştım hani aranızda bir şeyse deşifre etmiyeyim demiştim,değilmiş demek ki.
bir daha bu kadar kibar olmayacağım :)