9 Eylül 2008 Salı

Kaizer Chiefs / Kaiser Chiefs


Kaizer Chiefs, belki de dünyada sadece FM oyuncularının tanıdığı, her oyunda ezeli rakipleri Orlando Pirates ile birlikte, kadrosuna "iyi oyuncu var mı" diye şöyle bir göz gezdirilen, naçizane bir Güney Afrika takımıdır.

Kaiser Chiefs ise, koyu Leeds United taraftarı bir İngiliz rock grubu.

İsimleri arasındaki dev benzerlik ise tesadüf değil tabii ki. Kaizer Chiefs için yaşayan bir efsane olan Lucas Radebe'nin Leeds United'a gelişinden sonra uyandırdığı hayranlık ve başarılı futbolu, grubun "Runston Parva" olan adını "Kaiser Chiefs" olarak değiştirmesine sebep olmuş.

Bizde olsa ne grup isimleri çıkardı: "Cruzeiro", "Steau Bucuresti"...


ps: grubu dinledim, çok beğendim, çok tavsiye ederim.

"We are the angry mob
We read the papers everyday day
We like who we like
We hate who we hate
But we're also easily swayed"


fwfw

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Fani Madida

Adsız dedi ki...

moşe, kuşe, kona :)

Adsız dedi ki...

sanirim bir donem turk asilli t.direktor muhsin ertugral calistirmistirdi kaizeri...
john leshiba moshoeu cok severdim ya hatta world cup98 oynarken guney afrikayi alirdim tum sutlari moshoeu ile cekerdim:)
trapano

ps:mor isik olayi guzeldi hatta superdi:))

Adsız dedi ki...

EA SPORTS un zirve yaptığı noktadır heralde World Cup 98. O horozun dansını unutmak mümkün mü?

lazinyo dedi ki...

ne acıdır ki PES ile tanışmam 2001'i buldu. hayatımızı bu kadar değiştirebildiği için Konami!yi kutlamadan geçemeyeceğim. Temadan uzak oldu ama ram'a sevgilerle...