1 Mart 2009 Pazar

ilk raunt bizim




maçı stadta izleme gibi bir niyetim yoktu ama burkitin ısrarıyla maraton alttaki mütevazı koltugumuzda yerimizi aldık:), iyi ki de ısrar etmiş tribünler çoşkuluydu, çok güzel maç oldu, 2kere yenik düşmemize rağmen maçı aldık,beraberlik golleri erken gelmese ecel terleri dökebilirdik de...


oyuncularını tek tek değerlendirmeyi sevmiyor dede, kendisi yapmıyorsa biz de yapmayacağız demek değil:

volkan: yukarıda dediğim gibi beraberlik gollerini erken bulmasak; kulakları fena çınlayacaktı
gökhan gönül:koçum benim ya geçen seneki performansını hatırlattı, herzamanki gibi çok koştu üzerine topla da iyiydi

önder turacı:güven vermedi, kamanana fransızca bildiğini göstermek için çok uğraştı

lugano:m.yıldızla boğuştu, hakemle iyi oynadı, sarısını da gördü, golünü de attı,bir stoper bu kadar seyir zevki verebilir
vederson:vasattı, kızamıyoruz yetenekleri bu kadar
deivid: geldiği sezonki deivid vardı sahada, hatırlatması iyi oldu( kredisi çok)

emre : çok koştu, iyi niyetliydi

deniz: bu adamı görünce bende oynardım bu fenerde diyorsun,hatta benim saçlarım güzel forma sattırırdım:) (aslında öyle bi yorum geçerirdim ki ama barizziodan geçmezdi)

uğur boral: bu hafta göklere çıkarıp,haftaya yerin dibine istemiyorum (biraz istikrar be adam)
alex: alex ya alex alex

semih: pozisyonu buldumu atıyor ya dün de öyle oldu

güiza:???

gökhan e.: hareketliydi,olacak heralde bu adam
komançero yihuvv, eye of the tiger hovvv, un dos tres haiiiyyyy hööö

3 yorum:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
Fenerbahçe player rather well against Sivasspor, specially Alex-good assists-, Boral, Semih and Gönül...we will see if this team continues more games with this level and intensity.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

Adsız dedi ki...

bu nasıl yazı.

trapano sitenin genel seviyesini düşürücü yazılar yazıyorsun, nacizane fikrimce. git fotomaçta yaz bu basitlikle.

trapano dedi ki...

eheh evet bende farkettim ya beceremiyorum,alkolü alıyorum kafamda inanılmaz yazılar yazıyorum sabah uyanınca yazıdan eser yok:)

giriş kötü konuyu bağlama kötü