20 Mart 2009 Cuma

Eşleşmeler

Hem Şampiyonlar Ligi, hem UEFA kupası için eşleşmeler belli oldu. Bu durumdan en karlı çıkan takım ManU oldu bence. Önce Portoyu, ardından Villareal-Arsenal eşleşmesinin galibini (bence Villareal) eleyip güle oynaya gelirler finale. Diğer sepet biraz sakat. Barça-Liverpool olur gibi, sonrasını kestirmek biraz güç.

UEFA'da ise, benim gözümde favori kalmadı. Artık Bank Asya LigA tadında geçecek, her maç süper çekişmelere sahne olacaktır. Atış da olsa tahminlerim: Man. City-W.Bremen /PSG-Shakhtar yarı finalleri, W.Bremen-Shakhtar finali olur, kupayı penaltılarla Shakhtar Donetsk alır. FM takımıma da torpil geçmiş oldum böylece!
yok biz Al Lee ile Şampiyonlar Ligini aldık Shakhtar'la, o ayrı :)

3 yorum:

trapano dedi ki...

futbolsever tarafım uefa için bremen man. city finali olsun da kadıköy taksim şenlensin diyor:)
turistsever tarafım da shaktar-kiev finali olsun da...:))

Adsız dedi ki...

Brazzio'nun cocukları teknık trektorlerının yuzunu kara cıkarmaycaktır dıye dusunuyorum :)
Man U.-Barça finali kulağa hoş geliyor..Uefa'daki abilerin de marka değeri açısından tercih edecekleri bir final olur diye dusunuyorum...

François

Barizzio dedi ki...

@ François
Çok katılıyorum :)
Tek sıkıntım bana Brazzio demen oldu :) Bu da senden yadigar kalsın şimdilik..