26 Mart 2009 Perşembe

eğitim şart..!


''Egitim herseyin önünde geliyor. Su anda 20 milyon genci olan Türkiye'nin bir Avrupa Sampiyonlugu veya Dünya Sampiyonlugu yoksa, 1 milyon genç nüfuslu Hollanda'nin Avrupa ve Dünya sampiyonlugu varsa; dogru düzgün bir sistemin kurulamamis olmasi, altyapiya gereken önemin ve sizin gibi gençlere gereken destegin verilmemis olmasindan dolayidir.'' demis Bülent Uygun, Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Egitim Fakültesi'nde Sakaryaspor taraftar grubu ''Tatangalar'' tarafindan düzenlenen ''Türk Futbolunda Anadolu Kulüpleri'' konulu etkinlikte yaptigi konusmada.

Demek istedigi sey açik, herkesin yillardir söyledigini, örnekleyerek anlatmak istemis. Film burada kopuyor zaten. 16 Milyon nüfuslu Hollanda'nin genç oranini 1/16 alip Türkiye'ninkini 2/7 almak affedilebilir ama Hollanda'nin hiç Dünya Kupasi almamis oldugunu bilmeden sallamak pek olmamis. Ya da belki ben yanlis düsünüyorumdur, cevabi cümlenin basinda vermek için bilerek yapmistir böyle bir hata. "Egitim herseyin önünde geliyor" nasil olsa.
ağlarsa anam ağlar, gerisi ninja kamlumbağalar

4 yorum:

Adsız dedi ki...

biri çıkıp dememiş çin futbol devi olurdu ozaman diye de neyse

trapano

Adsız dedi ki...

Hollanda'nın dünya şampiyonluğu var mı ki sencer'im?

Barizzio dedi ki...

abi çok anlayışsızsın yaa, adam farz-ı mahal söylemiş:) Misal "türkiyenin şampiyonlar ligi şampiyonluğu varsa" gibi :)

Al lee dedi ki...

@adsız
dedim ya abicim Hollanda'nın hiç dünya kupası yok ama 5,7,9 Bülent sayarken arada onu da atlamış :)