2 Mart 2009 Pazartesi

İki resim arasındaki 7 fark #2

Danica Patrick 27 yaşında. Kendisi bir IndyCar yarışçısı.
2005 yılında IndyCar'da "Yılın Genç Yarışçısı" seçildi. 2008'de Indy Japan 300 serisinde elde ettiği birincilikle Danica Patrick bir Indy otomobil yarışı kazanan ilk kadın oldu.


Bu resimde ise yarış elbisesinin altındaki cevheri keşfeden Sports Illustrated (hiç bilmiyodum, yeni duydum adını) adlı bir dergiye poz vermiş kendisi, elbisesinden de kısmen ayrılabilmiş.

#1

15,000 okuyucu, dile kolay. Sizlerle beraber nice 15,000'lere!

16 yorum:

Adsız dedi ki...

15000 okuyucu arasında evinde interneti olmayınca int.cafeye cezayayı için giden okuyucular var,asıl başarı bu bence:)

trapano

Adsız dedi ki...

iyiymiş :)

François

Adsız dedi ki...

françois ne iyiymiş?
biraz seviye ya...
:)

burkay

Adsız dedi ki...

vay be, gurur duydum.. 15000.. hiç de azımsanacak bir rakam değil..

fufinho dedi ki...

yokki şöyle 20 milyona kablosuz modemini bize vericek bi tanıdık..olsada bizde artık evimizde 50 yıllık kablolarla ugrasmasak

Barizzio dedi ki...

@ fufinho
valla herhalde evinde interneti kablosuz olmayan bi sen kalmışın bi de ben:)
@ trapano
duygulandım bu yoruma, gerçekten.

Adsız dedi ki...

@fufinho
:)barizzio da talip olduguna göre müzakereyi 20ytlden açıyorum, ev ahalisine söyle

US robotics sorunsuz çalışıyor,temiz,çiziği yok

trapano

Adsız dedi ki...

@trapano
biraz daha konusursak talep artıcak bence....barış abi bulur baska yerden ya kanalları saglamdır onun cekilsin bu bahisten:):):)

fufinho

Barizzio dedi ki...

Olm bende var US Robotics kablosuz. İtiraf eiyim KPMG'den (denetim sektörünün Trabzonsporu, 4. büyüğü, aslında çok da büyük sayılmaz:)) çalmıştım. Kablosu yanmış, yeni kablo almadığım için kablolu modem kullanmaya devam ediyorum.
Ne çok kablo var hayatımızda.

trapano dedi ki...

o bende sattım hayırlı olsun yarın adsıza veriyorum modemi

Adsız dedi ki...

@barizzio
ejder istio geri benden söylemesi..
4.ye de alınmış, hırslanmış, senin yüzünden olan yine bize olcak :))

trapano dedi ki...

bu ejder dediğiniz hakan balamire benzeyen patronunuz mu

Adsız dedi ki...

@trapano
Ben benim diyorum sen burkit diosun ya..
Tamam burkit de pamuk gibi ama benim Pamuk :))

Adsız dedi ki...

Yorumu yanlis yere yazmisim ya kafam iyi ya..
Bariz'in besiktasa noldu postuna yazcaktim aslinda..
Oooof :)))

Sarp* dedi ki...

sports illustrated'in adini yeni duymus olmak da bambaskaymis!

ceza ödevi olarak nacizane tavsiyem, SI'in efsanevi kapaklarini arastirilip blog'a postlamaca ( :

Barizzio dedi ki...

@ Sarp
Hayır, sen ceza ödevi olarak "kinaye" kelimesini derinlemesine araştırıp blogunda yayınlamaca :)