11 Mart 2009 Çarşamba

cezayayı loto


23.Haftanın ardından zirvenin yavaş yavaş şekillendigini düşünüyorum...fenerbahce yenilgileri sonrasın sivassporda futbolcular özgüvenini kaybetmiş,bülent uygun ise rüyadan uyanmanın faturasını yedek kulubesinden çıkarmıştı,farklı fikirde olan var mı bilmiyorum ama bu haldeki sivasın ilk 3e dahi girebilecegini zannetmiyorum.bülent uygun takımı toparlarsa tekrar motive edebilirse büyük iş yapmış olur...

trabzonda da sıkıntı yaşanıyor ama nedeni farklı:yetersiz kadro! ersun hocayı sevmememe ragmen bülent uygundan daha cok takdir ediyorum forvetinde umut bulut gibi "beyaz" çamaşır makinesi olmasına ragmen yedek kulubesini parcalayıp makinesini seyircinin önüne atmıyor...
beşiktaş'ta ise, beşiktaşlı dostlarımla fikir birliğine bir türlü varamadık. ben beşiktaşın iyi form tuttugunu ancak takımı için oynayan oyuncu eksikliginden şampiyon olamayacagını ister ve düşünürken , onlar tam tersine "delgadonun gol sevincini" anlatarak karşılık verdiler.

galatasarayda işler çok garipleşti, fernando gitti defans hattında sakat servet-emre ikilisi ve süper yedeklikten banko adamlığa terfi eden emre aşıkla ne kadar götürebilirler bilemiyorum zaten oynadıkları futbolla kendi taraftarlarını memnun edebildiklerini düşünmüyorum.bülent korkmazın kaderinin rıdvan, oguz, ertugrul, hagi, rızanınki ile aynı olacagı düşüncem devam ediyor (aslında bu durum "futbolcular geçicidir kalıcı olan fenerdir,bjkdır,cimbomdur" sözünü dogruluyor, çok da üzülmemek lazım:)) )

fenerbahçede işler iyi gidiyor, futbolcuların form tutması,aragonesin hırsı, herşey güzel şampiyonluk için tek dezavantajın fikstür oldugunu düşünüyorum,büyük maçları deplasmanda oynayacagımız için kesin şampiyonuz diyemiyorum

geri kalan 11 maça ragmen benim zirve tahminim 1fenerbahçe 2beşiktaş 3sivasspor 4galatasaray 5trabzon (kesin sonuçlar degildir,duygusal mekanizmalar sonuçları etkilemiş olabilir,tepkiniz ona göre olsun:)

yeni uygulamam: cezayayıloto zirvenin ilk 5ini birebir bil! 6lık kutu efes 33cl trapanodan hediye!(adsız yorumlar degerlendirilmeyecektir:) )
trapano:alo ben trapano burkit ordamı
allee:alo sen trapano burkit burada ihhihi

12 yorum:

Barizzio dedi ki...

Barizzio'nun ilk 5'i (her hakkı saklıdır)
1) Beşiktaş
2) Galatasaray
3) Fenerbahçe
4) Sivasspor
5) Trabzonspor
Biraların "tıssst" sesini duyar gibiyim :)

Pamukk dedi ki...

1-ts
2-gs
3-fb
4-svs
5-bjk

rezzan ablanın tahminleri

—- dedi ki...

1-gs
2-bjk
3-ts
4-fb
5-ss

Adsız dedi ki...

1)FB
2)BK
3)TS
4)SS
5)GS

bilemesem de isterim biramı (1 tane yeter)
:))

Adsız dedi ki...

Beşiktaş
Fb
Gs
Trabzon
Sivas

Adsız dedi ki...

sevgili trapano iki hafta önce inanmadığı şampiyonlukta (sivas maçlarının gazına gelerek) favori göstermiş takımını.

Bahsedilen Beşiktaş'lı arkadaşlardan biri olarak söyleyebilirim ki; beşiktaş, ekrem, ernst, sivok ve hatta son dönemde ibrahim üzülmez gibi mücadele gücü yüksek isimler sayesinde orta derecede formda bir forvet hattıyla dahi "büyük maçları kazanmadan" şampiyon olabilir.(İçimize sinmez elbette ki) Takımın bu istikrarı az çok yakaladığını düşünmekteyim. Rakiplerine oranla sahip olduğu kadro derinliği de yadsınamaz bir faktör.
Tahminim ve gönlümden geçen kesişiyor:

1.Beşiktaş
2.Galatasaray
3.Fenerbahçe
4.Sivasspor
5.Trabzon

c

Adsız dedi ki...

etkilenmemek adına yorumları okumadan yazmıştım. Barizzio ile aynı olmuş tahminim. Beşiktaş'ın şampiyonluğu durumunda bira haklarımda vazgeçtiğimi beyan ederim kendisine.
Haklarını saklamış; telifini ödeyelim.

c

Adsız dedi ki...

@c
sivas maçları yanısıra kayseri...
aynı tahminde bulunan arkadaslar ise hepsi alacak ödüllerini(durumu düşündüm,ve selim makinanın sponsor olmasına karar verdim: selimmakina cezayayı loto)

@nilay hanım
efendim tabiki ısmarlarız da yalnız efendim siz pek bir fırsatçıymışsınız:)

trapano

Adsız dedi ki...

satışlarını arttırmak için hediye olarak sudoku cihazı ya da bütçe kısıtlıysa 2lt kola vb ürünlerle bizleri şaşkına çeviren gazeteler gibi olmuşsun.. ama yine de yazalım. arkadaşımızsın..

bjk
gs
sivas (ss?)
fb
ts

kif

Adsız dedi ki...

1-fb
2-bjk
3-gs
4-ts
5-sivas

gerrard atar..:))

Adsız dedi ki...

@kif
hehe arkadasım acık sözlülükle belaltı vurmak arasındaki kalın çizgiyi aşmışsın:) napalım kaybedenlere solo tuvalet kagıdı mı dagıtalım seni memnun etmek için:)

@burkitt
... biz keli görünce altan girecek demiyoruz :)

trapano

Adsız dedi ki...

trapano'dan kazandığım 26.iddia (27'miydi yoksa?) olacak ama genede yazayım;

1-gs
2-bjk
3-ts
4-sivas
5-fb

(trapano'nun işin içine fenerbahçe girince tutkulu, kaybeden, kısmen platonik bir aşık olduğunu bilirim onun da aklından geçenin benim sıralamam olduğunu düşünüyorum ama işte gönül dinler mi?)

köşeli