27 Şubat 2009 Cuma

Number thirteen


Bir maç nasıl kazanılır bu sorunun cevabını verebileceğine inananlardan mısın yoksa verebilenlerden mi aradaki fark senin kaliteni belirliyor.


Yukarıdaki söz Alex Ferguson’a ait değil ama bu konuda, almış olduğu kararlar onu diğerlerinden farklı kılıyor. Salı akşamı bunu tekrar gözlemleme fırsatım oldu. Alex, Milanoda takımına oynattığı oyunla kendi alanının bir numarası olduğunu tekrar gösterdi ve şunu bir kez daha anladım ki bu adamın Manchestera olan aşkı onu uzun süreler yeşil sahalarda tutacak gibi bu da bizim futbol izlememiz anlamına geliyor işte bu güzel.
trapanoya sevgiler aramıza hoş geldin kardeşim

6 yorum:

Al lee dedi ki...

Age, özlemişiz seni. Ama hala ümit'imiz eksik..

trapano dedi ki...

eyvalah abi

Adsız dedi ki...

özlediğim bi şeyler var bu postla ilgili, onu farkettim..

w.t

Adsız dedi ki...

kardeşim ısınıo yavaş yavaşş...:p

eline sağlıkk...

burkay

Barizzio dedi ki...

Evleginiin onuu boyaaali diiiggeek
Musti, ihsan geyik yapmayin lan!
Ozledim a.s.

Adsız dedi ki...

6 hafta isotlayım, var mı böyle bi dünya, nasıl eğleniriz kimbilir..mastersheet basma (master basmak demiyorum, dikkat)aralarında konuşacağımız mühim meseleler birikti..6 haftanın sonunda age&wt ortak yapımı "ümit" diye bi kitap çıkacak..kitabın önsözünde: x alex'in koşan versiyonu, y alex'in koşmayan versiyonu ve futbol asla sadece futbol değildir yazacak..nah değildir işte!!futbol sadece futboldur..vakit kalırsa barizzio özlenecek, to do'muza not düşelim..

w.t