17 Şubat 2009 Salı

harcanmış all star

uykusuz geçen üç geceyi daha detaylı yazmak gerekirdi ama bu aralar zamanla problemli olduğum için kısaca özet geçiyorum..aslında başlık herşeyi özetliyor..bu tam anlamıyla senaryosu önceden hazırlanmış bi all star oldu..bi kere bu seneki allstar'ın en önemli yönü shaq'ın son allstar'ı olmasıydı..en azından benim için..tüm zamanların all star organizasyonuna en çok heyecan, renk ve keyif katan bu koca adamın şanına yakışır bi veda yapması gerekiyordu ve tatmin edici derecede de yaptı..(maçtan önceki shaqtastic dans'ın üzerine yoktur misal).. üstelik organizasyonun da shaq'ın şu anki evi us airways'de olması da ayrı bi güzellik oldu..cp3 ile rolleri değiştirip howard'a bacak arası yaptığı pozisyon allstar tarihinde unutulmazlar arasına girecek bi kere..yavan geçen maçın tek eğlenceli pozisyonu da diyebiliriz buna..maçtan önce mvp olarak shaq'ın yanına performanslarına göre kobe ya da lebron'ın oturacağını bi çok kişi biliyordu zaten, süpriz yok..ki batı kazanınca kobe de mvp oldu..maç yavan geçti dedim, vince the prince, t-mac gibi iki sokak basketbolcusu olmayınca yavan olmayacak da ne olacak..lebron maçın sonlarında egosunu tatmin etmesi için bulduğu rahatlığı cavs antremanlarının en geyik anlarında bile bulabiliyor mudur, merak ediyorum..her ne kadar kobe mvp olsa da, cp3 ve brandon roy benim için maçın en ilgi çekici ikilisiydi..maçı geçelim, smaç yarışması adalet yönünden tam facia..günahım kadar sevdiğim adamdır nate robinson..adını duyunca izlememeyi bile planlamıştım, adam şampiyon oldu, o derece..demek ki kısa boylu olunca daha topu eline almadan 10 puanları hazırlıyorlar..azman howard'ı geçiyorum, yazık oldu rudy fernandez'e..jüri de medyaya, trübüne oynadı işte..kısa boylu adamın şampiyonluğunun manşeti daha etkileyici olmaz mı sizce de? 3lük yarışmasında da on gömlek daha iyi şutör olduğuna inandığım jason kapono ritim tutturamayınca rashard lewis'le beraber yarışmayı son anına kadar götüren daequan cook götürdü şampiyonluğu..ben bi shaqoviç süprizi bekliodum 3lük yarışmasında da ama olmadı, akıl edememişler..kısa olacak dedim yazı uzun oldu..her ne kadar çamur atmış olsam da, haftasonunu phoenix'de us airways'de geçirmeye, eğlencenin her anını izleyip hikayeler toplamaya ruhumu satardım..

shaqoloji

2 yorum:

Barizzio dedi ki...

Bahsettigin her maci ve yarismayi tekrardan seyrettim, uykusuz kalmadigima pisman olmadim. Tamamen katiliyorum yorumlarina abicim, onceden planlanmis, icten pazarlikli bir haftasonuydu, gorduklerimin en kotusuydu.

Adsız dedi ki...

3 sayı yarışmasını Rashard Lewis değil Daequan Cook kazandı. Bilgilerinize...

Jorge Campos