30 Eylül 2009 Çarşamba

D Smart


Bu kalleşlik bana yakışmıyor, ama dün akşam D Smart aldığıma mutlu oldum!

Normal şartlar altında sövüp saymam gerekirdi, ama sene başında bunların olacağını tahmin edip almıştım spor paketini. Sonuçta Star da Doğan'ın, D Smart da. Lig olmayınca ellerinde, spor paketi satabilmek için böyle adilikler yapmaları gerekecek. Ben de o kadar uğraşıp didinip Salı Çarşambaları Master dersi bile almayıp Barça maçını beklerken, Star'ın maçı yayınlayamamasına üzülemedim, özürlerimle..

Maçtan bahsetmek gerekirse, Dinamo Kiev'e dün çok ayıp edildi. Ben Liverpool-Beşiktaş maçından beridir, bu kadar çaresiz bırakılan bir takım görmemiştim, inanın. İbra ve Messi, kariyeriyle oynadı düpedüz sahada 11 adamın. İlk yarının sonlarına doğru, Barça ceza yayı civarına varabilen muzaffer Yussuf'un topa amaçsızca vurup topu ceza alanına yuvarladığı pozisyona bakın, çaresizlik kelimesinin tanımı değişecektir kafanızda. Skor neden 2 o zaman, diye sordu arkadaşlarım, kısmet dedim.

Bu bir çağ. Barça'nın Real'i yakalamak için belki yegane fırsatı. Barça, bu fırsatı değerlendirip en Büyük'ün yanına en başarılıyı da eklemek istiyor gibi görünüyor, umarım böyle devam ederler.
Maçı nerede izlesek??
Son krediyi de D-Smart'ın yayın kalitesine vereceğim. Digiturk Plus'taki gerçek üstü yayın kalitesinden sonra gördüğüm en güzel yayın kalitesi D-Smartınki. Bu kendilerini haklı veya masum kılmaz, ama bilmekte fayda var..
Size diyorum alooo, maç diyorum..

3 yorum:

M.T dedi ki...

Hem övgü hem yergi dolu son derece iyi terazi edilmiş bir yazı :) Bana kalsa ben de D Smart alırdım. Şampiyonlar Ligi bambaşka bir dünya çünkü. Süper Lig'in 34 haftasını hayli hayli katlar.

ahmetokur dedi ki...

İlgimi çeken bir olay, Örneğin Türk takımlarımızdan birisi UEFA finaline kaldı. Acaba bu maçı da mı D-Smart verecek yoksa Star veya TRT gibi ulusal kanallarımız maçı gösterecekmi ?

Adsız dedi ki...

tursatta olan bı kanaldan ben de izledim macı.hem de starın spıkerlerını dınlememek ıcın sesını kısmama gerek kalmadan.