11 Nisan 2009 Cumartesi

kapitalizmin kuzusu olmak..!

Daha önce Hagi vs Alex karşılaştırması yapılan Bonus Card reklamını duymuştum pek mühimsememiştim görmediğim için. Ama bugün cep telefonuma gelen Hagi mi Alex mi, en iyiyi yaz otbok'a gönder otbok senin olsun gibi bir mesaj alınca çok kızdım. Doğru zamanda doğru kampanya yapmak bi yana, derbi arefesinde gaza gelmiş taraftarlar üzerinden saçma sapan para kazanma çabası öte yana. Türkiye'nin en beğendiğim en yenilikçi bankası ve kredi kartına hiç yakıştıramadım. Kampanya mı istiyorsun?? Dersin ki "Bonus kullanıcısıysan takımını yaz yolla, yarınki maçta takımının atacağı her gol için +X bonus kazan", ekonomiyi canlandırırsın canımı yersin. Ama bu şekilde bankacılık olmaz, an itibariyle cüzdanımdaki bonus card'ımı kırıyorum. Diğer bankaları da uyarıyorum..!
Dis-cardlayın yumuşacık olsun.. bi de peçeteyle satıyoduk reçeteyle deil di mi recep abi..

Hiç yorum yok: