10 Nisan 2009 Cuma

Adriano için Respekt!


Sasha Baron Cohen, pek çok kişinin tanıdığı Ali G, Borat ve Bruno karakterlerinin yaratıcısı. Kimilerine esprileri çok ofansif gelebilir ama biz Barizzio kardeşimle epeyce gülüyoruz kendisine. Ali G karakterinin sıkça kullandığı bir sözcük var: "Respekt" yani İngilizcesi "Respect" olan saygı kelimesinin kendi şivesiyle yorumu. Dün Adriano'nun basın toplantısını okuyunca ister istemez ellerimi yukarıdaki şekilde yapıp, Respekt! diyiverdim. Bildiğiniz üzere, Adriano kız arkadaşında ayrılınca, içindeki futbol sevgisinden uzaklaştığını, bunun maddi sonuçlarına katlanmaya hazır olduğunu ama şu anda sadece ailesi ve arkadaşlarıyla vakit geçirmeye ihtiyacı olduğunu söylemiş. Ben kafam bozuk, işi bırakıyorum biraz takılıcam sonra geri dönerim diyecek maddi lükse sahip olmadığımdan biraz kıskandım bile bu durumu. Gerçi kafam da bozuk değil zaten ama ya bozulursa diye düşünerekten. Bir de henüz üniversitede sevgilisinden ayrılıp bir süre kendini işine veremeyen bir kardeşime, başka bir arkadaşın bunu çok aprofesyonelce bulduğunu söylemesi geldi gözümün önüne. Bir tarafta hayatımızı sürdürmek için sürdürdüğümüz işlerimiz, bir yandan profesyonel dünyevi hayat anlayışı. Adriano'nun gazetelerde farklı ortamlarda eğlencelerine dair boy boy fotoğraflarını görüp, madem bu kadar seviyodun bu ne hovardalık, ne perhiz, ne lahana turşusu desem de, moralini işinin önüne koyabilmesine saygı duydum, ama bu saygım babasını yitirdiği dönemde sakallarını kesmeyip yasını tutan ama takımını yalnız bırakmayan Hagi'ye duyduğum saygıyla kıyaslanamaz bile. Belirteyim de yanlış anlama olmasın, Allee kaytaran adamı sever gibilerinden..
Wasted Times in da huud diye bağırmak istiyorum ama Ferit yaktı bizim garibi

Hiç yorum yok: