2 Nisan 2009 Perşembe

Bi abartmayın!


Dünyanın neresinde var bilmiyorum bu. Yılı geçmiş yenilmemiş, aylar olmuş beraberlik bile almamış bi takıma yenildi diye teknik direktör kellesi kesilir mi, allah aşkına! Son dakika golleriyle gelen yarı final zamanında Fatih ve aslanları kafasındaydı herkes. (Son günlerde sponsorların ellerini ovuşturarark çektiği reklamlar da bu kafayı sömürmek için tasarlanmıştı.) Bu iki maçta, o günlerden kötü oynamadık, sadece daha şanssızdık, ve tabi rakip İspanyaydı.
Grubun görece zayıf takımları Belçika ve Estonya karşısında alınan beraberliklere bu kadar feveran edilmemişti. Bu iki maçtan kaç puan çıkarmayı bekliyorduk, herkes söylesin. Bu 2 maça göre hesap yapılmazdı, bunları sanki oynamayacakmışız gibi puanlarımızı değerlendirmeliydik. Zaten "büyük takımlar" karşısındaki başarı grafiğimiz ortada, seriyi bozmamız sürpriz olurdu, olmadı. Tek üzüntüm benim, İspanya 2 maçtır tanınmayacak haldeyken, Torres ve Villa sahada varlık göstermezken, kıskıvrak yakalamıştık adamları. Olmadı. Ben ortaya konan mücadeleden çok memnun kaldım, helal olsun Türko'lara..

Birkaç not: 1)Nasıl bir kafadır maç içerisinde çıplak erkek oynatmak, kızların bile hoşuna gitmedi bu fikir doğrusu. Federasyon akıllı ol. Nefret ettim.. 2)Kapalı tribünün kenarında asılı Azerbaycan bayrakları hoşuma gitmedi. Biz farklı ülkeyiz hocam, başka milli takımımız var, destek ne iş? 3)Maç seyretmek için dünyada en kötü yer Ali Sami Yen Yeni Açık Alt tribün'dür, açık ara. 4)Devre arasında kapalı tribün, "Kapalı, bayrağı açın" diye emreden ...'ya (ağır kelime oldu, noktalar koydum yerine) itaat etmedi, çünkü açılan şey bayrak değil, sponsorun reklamıydı. Olmaz olsun reklamı, parası, desteği. Milli takım bu, neden böylesi büyük sponsorluklar? Uzadı, özür dilerim, sağlıcakla..
şu amansız reklamını da kaldırın yayından allah aşkına!!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Son iki haftadır o kadar çok yoruluyorum ki işyerinde, maç başlamadan önce TV açık uzanmıştım biraz. Bir gözümü açtım maç bitmiş :(( Maçı izleyemedim o yüzden.
Ama sabah bir arkadaştan aldığım yorum beni kopardı:
"Anladım ki biz 60 dakikalık oynuyormuşuz, 90 dakikalık değil."

Not: gülüyorum ağlanacak halime..

Barizzio dedi ki...

@ adsız
haksız değilmiş arkadaşın. tipik bir türk takımı hastalığı bu bahsettiğin. daum zamanı fenerbahçesi, terim zamanı galatasarayı kaideyi bozmayan istisnalar.

Barizzio dedi ki...

Bu arada mühim not:
Dün gece Al Lee, 60. dakikada, "bu statta geldiğin son iki maçta tuttuğum takım 60-70 arası 2 gol yedi" dedi. saniyeler sonra ilk golü yedik. Sonra da "bu takımın en kötü oyuncusu riera" dedi, 70 te gelmeyen 2. gol Rieradan geldi, Al Lee'nin meşum konuşmalarına bir yenisi eklendi.

Adsız dedi ki...

İki golü de Al Lee yüzünden mi yedik yani? :) yada gol yiyeceğimizi önceden bildiği için mi konuştu Al Lee?
ya da Al Lee'ye neler oluyor? :)

Al lee dedi ki...

Onu bunu bilmem Fenerbahçe maçına gidiyorum, 60.dkda stadı terkediyorum :) ayrıca maç boyunca Galatasaray'ın hiçbir oyuncusunu beğenmiyorum ama Fenerbahçe'ye komple övgü yağdırıyorum. Ya tutarsa..