7 Ağustos 2009 Cuma

europa league


bu sezon sadece beşiktaşlılar şampiyonlar liginin muhteşem müziğiyle heyecanlanacaklar, bu keyif sadece onların olacak. ama bu sezon uefa avrupa liginin çok ayrı bir heyecan yaratacağına inanıyorum. kupa eşleşmelerine baktığımda sivasspor bu ligin dışında kalabilir. onun dışında fb, gs,ts rakiplerini elerler. eskiden atlarını yarıştıran multi milyonerlerin yeni oyuncağı haline gelen şampiyonlar liginden daha keyifli bile olabilir gibi geliyor. arapların, rusların,amerikalıların en iyi oyuncuları toplayıp çeyrek finaldeki hatta yarıfinaldeki takımların hangisinin belli olduğunu bilmek bendeki heyecanı azaltıyor açıkçası. uefa avrupa ligine baktığımda kıran kırana mücadelelerin olacagını sanıyorum. werder, everton, villareal, fulham, roma, PSV, lazio, ajax, bilbao, a.villa, steaua bükreş, hamburg, benfica, valencia, fenerbahçe, galatasaray gibi takımlar arasında kadro-maddi güç farkları şampiyonlar ligindeki gibi değil. bugün dünya devi bayern münih için yarı finalin olağanüstü başarı sayılacağı şampiyonlar liginden futbol kalitesi olarak olmasa bile mücadele olarak daha üstün olacak uefa avrupa ligi. değiştimi bilmiyorum ama yanılmıyorsam şampiyonlar liginden gelecek grup 3.leriyle çok daha keyifli olacak bence...
fenerbahçe, galatasaray ve grubunda 3. olabilirse beşiktaşın da katılımıyla uefa liginde iz bırakabilir türkiye... çok objektif bir yazı oldu, şenes erzik değilim. bütün temsilcilerimiz başarılı olsun ama en başarılısı tabiki fenerbahçem olsun.
bilbao dikkat tromso çarpabilir

3 yorum:

ramram dedi ki...

artık bişeyler yazın kardeşim. bu ne böyle?

bu arada isim arıyoruz büyük cezayayı projesi için aklınızda bulunsun.

geri sayım başladı. altyapı hazır. isim ve logo ile beraber üst yapı da 2-3 günde biter.

açılış 1-2 içinde bir gün.

Adsız dedi ki...

yazarlar hala hayatta mı? neredeyse bir hafta oldu..

nameless dedi ki...

abi yazık etmeyin cezayayı'na..
uzun zamandır yorum yazmadan takip ediyordum yazıları. ama artık dayanamadım. lig başladı blog canlanır dedim, hepten söndü..
bir de ram "günde birkaç yazı bulabileceğiniz.." demiş blogunda. "birkaç"ı geçtim günde bir tane olsa razıyız.. neredesiniz?