19 Ağustos 2009 Çarşamba

demirspor-livorno

böyle takımların kaçıncı ligde oynadığı, hangi klasmanda yarıştığı çok da önemli değil..bi şekilde "marka" da olmuşlar, "değer" de..demirspor işte..stadında "allahına kurban" gibi bi pankart yıllarca asılı kalan kaç takım var ki..ya da stadın kapısına büyük harflerle "bu stad bizim, direkleri sizin" diye yazı kazıyan kaç taraftar grubu...kolay değil demirsporlu olmak..4 eylül'de italyan livorno ile 5 ocak stadında dostluk maçı yapacaklarmış..mevzu demirspor olunca ne alaka diyemiyorsunuz..livorno, italyada halkının çoğu maocu olan kentin futbol takımı..taraftarları da demirspor taraftarı gibi deli solcu (!).. bi şekilde bağlantıyı kurmuşlar, maçı oynayacaklar..fotoyu da meşhur şimşekler grubunun sitesinden buldum..gurbette kanguru gibiyiz, evet..
***

3 yorum:

Al lee dedi ki...

wasted bilader, tatilin gökova ayağında internetli apartım var :)
okuyorum verdiğin aradan sonra döşendiğin postları. ellerine sağlık. hele bi döneyim ben de post edeyim bişeyler diyorum
kardeşin allee :)

Adsız dedi ki...

@allee,

ah be bilam, gittin 90 dakika'yı öksüz bıraktın sami yen fakirhanesinde :) allah kimseyi gökova'da tatilde olmakla ali sami yen'de(ya da başka stadta) maçta olmak arasında karar vermek zorunda bırakmasın..ne kadar pis bi kararsızlık..keyfine bak :)

w.t

ramram dedi ki...

nere yazcağımı bilemedim. yok böyle bir haber. Ligtv.com.tr den alıntı:

"88. dakikada Arda'nın mükemmel ortasında Neytan muhteşem bir kafa vuruşuyla topu kendi kalesine gönderdi ve maçın sonucunu 5-0 olarak ilan etti."