14 Ekim 2008 Salı

La liga da Sezonu açtı


E bir tek Türkiye'de 5-6 haftada adam kovulacak değil ya, La Liga da en az bizim kadar deli yine..

Osasuna, teknik direktör José Ángel Ziganda'ya daha fazla direnemedi; henüz maç kazanmış olmamaları ve ligde 16. sırada olmaları zaten bu hafta içinde bir haber alacağımızı tahmin ettiriyordu.

Yerine düşünülen isim son dakika değişikliği olmazsa José Antonio Camacho. Kendisini yakın zamanda İspanya milli takımı (1998-2002), Real Madrid (2004-2005) ve Benfica başında da iki kez (2002-2004 ve 2007-2008) bulunmasından hatırlıyoruz. Yani gittiği hiç bir takımda tutunamayan Camacho, Osasuna'yı kurtarmaya geliyor!
utanmasam bülent ejder'e benzetecem adamı ama..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

evet camacho ikinci hoca olarak bile yanlis tercih osasuna ucuncu hocasini gorur belki de dortler...
besiktas ikinci hoca olarak iyi kurtardi denizli beceremez ama kovulmaz sekiz mac ustuste kazanir o zaman araligi unutulmaz diger sene kovulur...
aslinda camacho ranieri ericksson zaccheroni gibi adamlarin nasil bukadar is buldguna dair bir post girseniz alin size siparis post
allee uzun bi post girsin
ram uzuncana bi yorum yapsin
wasted alleeyi destekleyen nokta yorum girsin
barizzio alternatifler sunsun
isimsiz arkadas ortaligi karistirsin
trapano

Adsız dedi ki...

:)

Buradaki yorumlarımdan oluşan bir blog açmayı düşünüyorum.

cezayayiyorum.blogspot.com

yayiyorum fiilini de içinde barındırdığı için daha bi ciddiye aldım şimdi.

desteklerinizi bekliyorum.