18 Mayıs 2009 Pazartesi

basın yalan yazıyor...

eyüpspor maçındaki olaylardan sonra belediye vanspor bitik durumda..ligde 2.keyken ve bu onları bank asya'ya çıkarmaya yetiyorken silinen puanlar, verilen cezalar onları ligin dibine attı..şehir halkına göre suçlu sahaya inen taraftardan kaçıp itfaiye aracına sığınan eyüplü futbolcular..ne varmışsa kaçacak..mantıksa mantık işte..ben bi hafta kırlarda piknikteyken spor dünyasında ne oldu diye düşünüyorum da; tenis'te ve snooker alemlerinde pek bi gelişme yok, "nba'de hedo turkoğlu fırtınası" bi sonraki postumun konusu olacak elbette..öte yandan, kupa finalinde ilk yarı fenerbahçeli, ikinci yarı beşiktaşlıydım..yazık, maç uzatmaya gitmedi..lig için şimdilik 3 adayım var..sivas'la beşiktaş'ın galatasaray'la maçı var, gökhan ünal'ın dün son dakikada attığı gol çok anlamlı olabilir..sevgili allee; "bi oğlum olsun adı harry kewell olsun" demiyecem ama "bir oğlum olsun, harry kewell gibi olsun" diyebilirim.."basın yalan yazıyor şampiyon olmayınca" bu aralar en sevdiğim tezahürat..fotoğraftaki dedem değil..galatasaray yöneticisi olsaydım, 3 yıllık kontratı düşünmeden önüne sererdim yakalamışken..foto çektirdik, karşılıklı tezahürat ettik dedeyle; "basın yalan yazıyor, şampiyon olmayınca" diyor o da..
dünyada van ahirette iman kalede auman

8 yorum:

trapano dedi ki...

yalnız dede senin galatasaraylı oldugunu anlamışki öyle poz vermiş

Barizzio dedi ki...

Foto devmis abi:) bizi dusun bir de, 8 senede bir sampiyon olunca basin bize neler yaziyor.

kiki (kazım kazım) dedi ki...

o değil de dede nereye bakıyor ?

Barizzio dedi ki...

Lan sen bana mı laf sokuyon tenis ve snooker alemine :)

Adsız dedi ki...

@trap,

gördüğümde dede bitikti, bjk'ın finalde 4 atacağını anlamıştım 40 saat öncesinden..

@bar.1,

elimde r.carlos ve dani guiza ile çektirdiğim fotolar da var..carlos emekli olunca, guiza da gol atınca o fotoları blogda yayınlayacam..

@kiki,

belözoğlu'nun çantasından bi şey düştü tam o anda, dede ona bakıyodu..

@bar 2,

tenis ve snooker profesörü sen olduğun için sana göndermede bulundum, ben kimseye laf sokmam :)

@allee,

selam, sencer ben..

w.t

Barizzio dedi ki...

@ hepimiz
Ne eziğiz lan, anca birbirimize yorum yapıyoz :) Başka kimse iplemiyo zaar bizim karalamaları!

Adsız dedi ki...

@barizzio
koptum :D ama doğrusunu söylemek gerekirse bazen bu yorumları okumak, yazıların kendisini okumaktan çok daha zevkli olabiliyor bence..

kiki (kazım kazım) dedi ki...

Allahtan çantadan düşene bakıyormus bende bana bakiyor yerlerde sürünüyorum sanmıştım ...