9 Mayıs 2009 Cumartesi

aşk asla sadece aşk değildir (!)

kadından yana şanssız sporcular halkasının kuşkusuz en son ve bence en çarpıcı örneği nba'den..mağdurumuz dallas mavericks'in alman süperstarı dirk nowitzki..mevzuyu uzatmadan direk konuya giriyorum; şimdi efendim dirk abimiz yaklaşık bir yıl önce gönlünü stella adında gizemli bi dilbere kaptırır..stella da dirk abimize karşı boş değildir, tez zamanda birlikte olmaya başlarlar..zaman geçtikçe dirk de, stella da kendilerini ilişkinin fırtınasına kaptırırlar..stella dirk'ün evine taşınır, dirk de yoğun antrenman ve maç temposundan arta kalan zamanlarını stella ile geçirir..ilişki bi süre normal seyrinde devam eder, dirk çok mutludur ve özel hayattaki mutluluğun verdiği gazla parkelerde de fırtına gibi esmektedir..ama bu durum fazla uzun sürmez..zaman geçmeden dirk, stella'nın garip garabet davranışlarını farketmeye başlar..kendisi okyanusun diğer tarafında deplasmandayken stella'nın aslında evde kalmadığını, garip ilişkiler içerisinde bulunduğunu bi şekilde farkeder..zamanla dirk'ün kafasındaki şüpheler iyice karşıkonulamaz duruma gelir ve stella'yı takip edip incelemesi için özel dedektif tutar..dedektifin yaklaşık bi aylık incelemesinin dirk açısından sonuçları dramatiktir..buyrun..

varan 1: stella dirk'e 27 yaşında olduğunu söylemiştir ama aslında 37 yaşındadır..
varan 2: stella daha önce sayısız iş adamını dolandırmış ve herbirisine astronomik rakamlarla süslü sağlam kazıklar atmıştır..
varan 3: stella çok sağlam bi organizasyona sahip çetenin üyesidir..
varan 4: bi dişçi (nasıl dişçiyse artık) dirk'e yaklaşık 300 bin dolarlık bi diş doktoru faturası kesmiştir ama bundan dirk'ün haberi yoktur..
varan 5: stella'nın ismi aslında stella değildir, 7 tane sahte ismi ve kimliği vardır..
varan 6: stella yaklaşık 5 yıldır fbi tarafından aranmaktadır..
***
gördüğünüz gibi dirk açısından fatura ağır..peki hikayenin sonu ne mi olur? nowitzki öğrendiklerinin şokunu atlattıktan sonra stella'ya evde otururlarken "tatlım ben bi bakkala ekmek almaya çıkacam" der ve bakkaldan fbi ajanlarıyla döner.. stella dirk nowitzki'nin evinde kıskıvrak yakalanır..
***
geçen gün denver-dallas maçında nowitzki'nin girmeyen üçlüklerini, dibe vurmuş oyununu görünce huylanmıştım zaten, olay şimdi aydınlanmış oldu..bu travmadan sonra nowitzki bırakın bi kadına güvenmeyi, takım arkadaşlarına güvenip pas diye topu bile vermez diye düşünüyorum..hayat işte..kadınlar bazen sevdiğimiz bi karşı cins türünden çok daha ötesi olabiliyorlar..başlıktaki cümle -kalıbı açısından- tanıdık olsun istedim..foto da dirk abimizin olayın şokunu atlatmak için delikanlı dostlarıyla gittiği bi bar ortamından..nerden baksanız dertli adam..

askerliğimi 6 ay sencer olarak yapmak istiyorum

8 yorum:

kiki (kazım kazım) dedi ki...

araştırmacı yazar kardeşim benim adamın durumunu güzel dillendirmişsin

Barizzio dedi ki...

herkes iyi yaptığı işi yapsın kardeşim, sen gerçek bir basketbol tutkunusun :)
Ben 12 ay senç erbaş:)

Adsız dedi ki...

o değil de sevgili bar, senç benim telefonumda morgan de sanchis diye kayıtlı..malumun, de sanchis bu sene takımdan ayrılıyor..ali sencer mondragon, morgan de sencer' den sonra sencer ismini uyarlamam gereken bi kaleci lazım galatasaray'a velhasıl..leo franco'ya karşı olmamız bundandır..en kötü aykut sencerçetin'e de razı oluruz müdür, ne yapalım..

w.t

Adsız dedi ki...

birine onu herşeyin yapacak kadar çok güvenmek!! yapılabilecek en büyük hatadır belki de.. ama hiç kimse kendisi yaşamadan bunu anlayamayacak bu dünya üzerinde..
insan abi karşındaki de.. dağ değil ki yerinde dursun.. güneş değil ki hiç sönmesin.. en önemlisi de, su değil ki içini göstersin.. sözlere inanırsınız.. sonrası ise kocaman bir "yazık"tır..
yazık olmuş nowitzki'ye..

trapano dedi ki...

@adsız
hahaha

@w.t
yok mu fotosu stellanın, gerçi hatun fotoları barizzionun işi

Adsız dedi ki...

@trap.

çok aradım ama bulamadım malasef..ama bar gerekirse fbi arşivlerini karıştırır, kondurur buraya fotoyu :)

w.t

Barizzio dedi ki...

http://www.inquisitr.com/wp-content/crystal-taylor-mug-shot.jpg

Asıl ismi: Cristal Taylor
Allah günah yazmasın da, bu hatunun neresine vurulmuş Dirk anlamadım ben vallahi!

Adsız dedi ki...

bu herhalde bilimum sorgu makinasından geçtikten sonraki hali hatun ablanın..bar gösterdi yine araştırmacı kişiliğini, takdirler :)

w.t