1 Kasım 2008 Cumartesi

iyi oyuncu, kötü hoca

allee'nin ciddi anlamda tartışılır "iyi futbolcu, kötü teknik direktör" listesi daha sıcakken, bu listeye güzel bi örnek de nba'den olsun..süper basketbolcu, kötü coach.. kahramanımızın adı da, isiah thomas..80li yılların sonunda nba'i kasıp kavuran, dennis rodman'ın en efendi üyesi olduğu, joe dumarslı detroit'in bad boys lakaplı efsanevi takımının merkezindeki adam.. nba tarihine damgasını vurmuş bu güzel abimiz, süper basketbol kariyerinden sonra koçluk kariyerinde taşa çarptı..knicks'in başında adeta dibe vurdu, new york medyasının maskarası oldu..yıllarca pohpohlandıktan sonra kolay değil tabi..omuzlardan ayaklar altına..isiah da dayanamadı daha fazla, önce istifa etti sonra da işin b.kunu çıkardı intihara kalkıştı..anlayacağınız hikaye dramatik.."ne oldum değil ne olacağım demeli" tarzı bi laf edip bitirecem postu ama biri çıkıp "sonunu düşünen kahraman olamaz" falan filan diyecek şimdi..neyse.."ne oldum dememeli, noluyo a.q" demeli o zaman..

foto, isiah thomas şerefine..yan masadaki knicks taraftarlarından..

kafa güzelken yazılmış bi yazıdır..şimdiden barizzioya teşekkür edit için..

1 yorum:

Barizzio dedi ki...

Hiç tasvip etmedim.
Ama madem kafa güzel yazdım yazıyı diyorsun, otantizmine saygı gösterip yazının, koy g....ne diyor, geçiyorum..