15 Aralık 2008 Pazartesi

Ulan Acun yaktın beni


Haftasonu fazla futbol seyredemeyince, çareyi pazar gecemi bütünüyle futbola vermekte, özellikle de Juve - Milan maçını seyretmekte buldum. Ne var ki maçları kız arkadaşımın evinde seyretmeye çalıştığım için, sık sık Acun zappingi'ne maruz kaldım! Hem de ne maruzat..

Maçı baştan sona seyretmem rağmen, Hanifi ne kadar para almııışş?? Aaaa 500 bin var kesin kutu'sundaaa, derken gollerden sadece Juventus adına olan son 2sini, Amauri'nin attıklarını izleyebildim. Yani 4-2'lik maç benim için 2-0 gibiydi. Tabii Juve maçına bakayım derken de özetlerin çoğunu kaçırdım, o da ayrı bi dünya oldu!

Dün iki takım da gözlerimi yaşarttı. Bu nasıl mücadele, bu nasıl oyun! Vallahi golleri kaçırmama rağmen müthiş keyif alarak seyrettim maçı. Juventus işin mücadele boyutunu arada abartıp çirkefliğe doğru kaydırsa da sertliği, uzun zamandır izlediğim en kıyasıya maçlardan biriydi. Zaten Zambrotta'nın atılışı bile öyle hakkını vererek oldu ki, hakemin elini sıkarken yüzünde pek pişmanlık ifadesi yok gibiydi.

Amauri'yi senelerdir Al Lee ile uzaktan beğenir dururuz. Ama ben düne kadar, büyük bir maçta böyle bir performans gösterdiğine şahit olmamıştım. Muhteşemdi.. Hava hakimiyeti, top kontrolü ve son vuruşları mükemmeldi! Amauri'nin golünden sonra Ranieri'nin yüzündeki sevinç ifadesi de görülmeye değerdi bence.
acun fırara

4 yorum:

kiki (kazım kazım) dedi ki...

Maçın yıldızı maçın hakemiydi bu tip adamlar önemli ...

ram dedi ki...

Belli ki Acun wasted times ı da yakmış. Wasted firarda (bakınız önceki post)

Adsız dedi ki...

aynen öyle ram..firardayız..

w.t
hicri 1654
bir otel otası, ibiza

Adsız dedi ki...

i love JU sparxxx