25 Haziran 2009 Perşembe

shaq cleveland'ta..

shaq dun geceki takasla cleveland'a gidiyor..5-6 yıl önce olsa "süper, müthiş, fevkalade ohh bebeğim" derdik ama seneler geçti durum değişti tabi..hasan şaş'ın fenerbahçe'ye imza atması ne kadar sarsıcı olacaksa bu da o kadar olur işte..suns yönetimi shaq'a seni takasta kullanacağız diye sorunca amcanın cevabı muhtemelen "iyi ya bi sene de doğu'da takılıyım bari, zati lebron antremanlarda da aynı hayvan mı merak ediyodum" olmuştur..shaq'ın karşılığında suns'a ben wallace ve sasha pavlovic gidiyor..phoenix'in transfer politikası artık kimseyi şaşırtmıyor..wallace'ın da pavlovic'in de o takıma katacağı bi şey yok..yönetim mantalitesi yanlış bi kere.."yeter yıldırım demirören" olayı nerden baksanız..bu arada bu gece draft gecesi..1.sırada blake griffin var..takımı da la clippers olacak büyük itimal..benim adamım ricky rubio..güzel isimli ispanyol bi guard..badalona'da senelik 70 bin avro gibi komik bi paraya oynuyordu..badalona bu draft'tan kasasına temiz 10 milyon dolar koyar..ispanyol adaletsizliği bi yana, lig yeni tony parker'ını kazanabilir..draft gecesinde çok heyecan olacağını düşünmüyorum ama gecenin sonunda ilginç takaslar olabilir..göreceğiz..ben dönüp dolaşıp hasan şaş'a gelmek istiyorum yine..fenerbahçelilere galatasaraylılığı öğretmek istiyorum diye fenere imza atsa galatasaraylılar ne der acaba?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

o son kısım ne ya? forum kavgası yaratacak sözler etmeyelim wasted abi:) yani ben gerildim hagi kozumu kullanmak istemiyorum:)

trapano

Adsız dedi ki...

şaka olsun diye yazdım sevgili trap :) art niyetim yok, başta aziz başkan, sen ve kayıp balık age olmak üzere tüm fenerbahçelilere saygım sonsuz :)

w.t

Barizzio dedi ki...

Güzel bir NBA yazısına çirkef bir son yazma sanatı, karşınızda harcanmış zamanların prensi, gecelerin yargıcı :)

Adsız dedi ki...

"abi"? :)

o değil de, bi age vardı, ne oldu ona?