4 Haziran 2009 Perşembe

Seneye de beraberiz


Ntvmsnbc bu başlıkla duyuruyor Denizli'nin bırakacağı yönündeki tevatürü, yine kendisinin yalanlaması haberini.

Çocukluğumda her sene Çeşme'de yapardım tatilimi. Hemen hemen her gece Mustafa Denizli'yi görürdüm sahil civarındaki Çeşme barlarından birinde. Bambaşka takımların teknik direktörüyken bile bana çok "bizden" gelmişti, elinde birasıyla, çatallı sesiyle arkadaşına sakin sakin bir şeyler anlatarak, benimle aynı barda oturan adam. Şimdilerde tabii ki daha çok seviyoruz kendisini, hem futbol insanı olarak, hem adam olarak.

Çeşme halkının yoğun sevgi gösterileriyle karşılaşmış kendisi, orada yapmış açıklamayı da. Oradan bağladım konuyu, bi de Altay'a bağlanabilirdi belki, çok zorlama olurdu öylesi.
manah manah

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç bahsettiğini de duymadım görürdüm ederdimm die, bilmioz ya küçüklüğünü salla...:) hahahaha
onun dışında beşiktaşın gerilemeye başlayacağı yönündeki düşüncemi de paylaşayım...zira teknik direktörün ötesinde sorunlarınız var ve maalesef yine kadroyla ilgili...
burkay

ramram dedi ki...

Siz ilerlemedikçe bizim açımızdan sorun yok. Yine şampiyon oluruz :P

İşin şakası.

Ağzından yel alsın. Avrupa kupalarında 2 gün yüzümüz gülsün en azından.

ramram dedi ki...

Az önce ligtv.com.tr de Mehmet Topuz'un transferini bitirdiğine dair bir haber gördüm. Genelde Ligtv aslını astarını araştırmadan haber yapmadığı için de sevindim epeyce.

Bir de kulübe yakın kaynaklardan aldığım istihbarata göre izinler çıksa bile gelecek sene de İnönü'deymişiz.