19 Haziran 2008 Perşembe

Truth (Gerçek) ve Acı Gerçek

Ben kazandım iddaa'yı Wasted Times!!!

Serinin 7. maça gitmesi için dua edip yattım; maça kalkmayacaktım. Sabah uyanıp ilk iş resmi siteye girip maç sonucuna baktım: Zafere dönüş, Celtics tekrar Şampiyon!!!
Ağlamaklı oldum; uzun zamandır (Beşiktaş'ın 100. yıl şampiyonluğundan beri) bu kadar sevinmediğimi fark ettim.
Süper bir sezon yaşadılar, yaşattılar. Sonuna kadar hak ettiler bu zor ve uzun maratonda şampiyonluğu. Bench'ten destek alamamalarına, Ray Allen'ın Play-Off'lardaki formsuzluğuna rağmen "The Truth" ve KG'nin fenomen oyunlarıyla aldılar şampiyonluğu. Yüzük takmaya aç bir takımdılar, bu yüzdendi belki de insanüstü performansları.


Gelelim acı gerçeğe:

Pierce 31, KG 32, Ray Allen 33, Cassell 39 yaşında..
Ne yazık ki, (benim açımdan tabii) Lakers'ın genç yıldızlarının seneye şampiyonluğu bırakma (hele ki bu ihtiyar kurtlara bırakma) ihtimali pek görünmüyor. Bir iki eklemeyle yenilmez armada olma ihtimalleri çok yüksek.

Boston için ise yapılabilecek tek şey, 3 starın (Truth, KG ve Allen) çevresine en az 3 kalifiye genç adam alıp, gelecek sezonlar için umut yeşertmek gibi duruyor.

p.s.: Bu acı gerçek Boston Formamı üzerimden çıkaracağım anlamına gelmeyecek!

1 yorum:

wasted times dedi ki...

pj brown'u unutmamak lazım..cavs serisini son periyodtaki muhteşem oyunu ile o getirmişti..yaş da 40..yani huzurevinin en yaşlısı..basketboldan elini eteğini çekmiş evinde beyzbol maçı izleyen pj'i, boston antrenörü armond hill tuvalette "bi yüzüğün olacak olum, daha ne istiyorsun" deyip kandırmıştı sezon ortasında..perkins'in yokluğunda la serisinde o kadar önemli işlere imza attı ki bu adam..

neyse, barizzio sana katılıyorum..seneye cassell ve pj olmayacak..allen bu sene son gücünü tüketti, seneye verim almak zor..eddie house, james posey desen bi baltaya sap olamadılar..transfer şart..yoksa işiniz zor :)