21 Haziran 2008 Cumartesi

sözün bittiği yer!


bu takım ve bu takımın şampiyonada dahil olduğu bütün vukuatlar için yorum yapmak akıl karı iş değil..tam, "bitirdiler işimizi, evimize dönüyoruz" deyip iç dünyamızda taşkın hareketlenmeler yaşarken eşsiz mucizelerle hayata geri dönüyoruz..

bugünkü korku filminden akılda kalan kareler ise;

-rüştü'nün hayatının kurtaşını yaptıktan sonra 60 milyonun hayallerini 2 dakikalığına alt üst edişi,

-tuncay'ın büyük oyunu,

-gökhan zan-emre aşık ikilisinin cezasahası çevresinde canlı bomba gibi gezinmelerinin memleketteki kalp hastası sayısında yarattığı ciddi artış

ve

-hayatının tek bi saniyesinde bile mütevazi olma gereği duymayan narsist imparatorun mimikleri, şovları, ekseni etrafında kendi çapında takılmaları oldu...
fsfsşl

3 yorum:

Barizzio dedi ki...

3. mucize maçımızı aldık.
Gerçekten inanamıyorum hala dünkü maçı aldığımıza...
François Halilienne'nin özeti çınlıyor kulaklarımda: (kendisi dev Terim hayranıdır yanlış anlaşılmasın) Terim ne kadar şanslı adam yaa..
P.s. maçı 3 psikiyatristle izledim, (Abim Lazinyo, Doktor Tuncer ve Bülent Abi) adamlar topçuların yüzlerinden önce karakter analizi ve muayene yapıp sonra da kimin nasıl oynayacağından, maç skorundan, kimin penaltı atıp kaçıracağına kadar her şeyi tutturdu. İleride onların çözümlemelerine de yer vereceğim.

Barizzio dedi ki...

Bu arada, maçın adamı Hamit seçilmiş UEFA tarafından. Benim favorim ise stoperlerin kazmalıklarını maç boyunca toparlayan Hakan Balta'ydı.

wasted times dedi ki...

bence gecenin kahramanı tuncay şanlı idi..hamit standardının biraz üstünde, balta ise herzamanki balta'ydı bence..ama tuncay diyorum başka bi şey demiyorum..dün geceki oyunu sayfalarca methiyeyi hakediyor..maçın başında takım dizilişlerini gördükten sonra tuncay o bölgede nasıl oynar diye kızdım, bağırdım çağırdım ama adam performansıyla resmen hayran bıraktı..bi de 60 dakikaya yakın yanlız oynadı. her tarafa yetişti..inanılmazdı..inşallah almanları geçeriz de finalde yine aynı performansı izleriz..boro'nun hocasında akıl fikir varsa seneye tuncay'ı ortasahada oynatır :)