ceza yayı'nın adını koyup yazmaya başlayalı 6 ay oldu, ölümle ilgili 3.postu giriyoruz..hayat kapısı bugün malesef değerli bi insanın daha yüzüne kapandı..daha 3 hafta önce bahçeşehir üniversitesinin bahçesinde baros transferini, spor yöneticiliğini, fair play'ı konuştuğumuz ali sami yen kapalısının alpaslan abisini, trübün kültürünün kitabını yazmış değerli bir futbol sevdalısını kaybettik..çarşı grubundan optik başkan'ın ölümünden sonra bir yıl içinde istanbul trübünlerinden kayan ikinci yıldız oldu alpaslan abi..tıpkı sevgisini kalbine nakış nakış işlediği metin oktay gibi acımasız bir trafik kazasında..rahat uyu alpaslan abi..
gulen yüzün, umutların, sarı-kırmızı deyince heyecandan titreyen kalbim asla yok olmak icin var olmadılar..sen "sarı" diye bağırmaya devam et, kapalı hep "kırmızı" diyecektir..
kral nerdesin, başkan gitti..