3 Ağustos 2010 Salı

köşeli'den mailler

hissedilen sıcaklıgın 3246872 derece oldugu şu günlerde işsizler kervanına katılan ünlü yorumcumuz köşeli'den aldığım mailler iyi geliyor doğrusu... arada imla hataları, yanlış kelimeler olacaktır, maildir..

trapano:
o değil de futbol konuşmadık hiç :) olum gs kötü cidden kötü

koseli@hotmail.com:

harbi konuşacak pek şey yok be sezer.. geçen sezondan beri dilimde tüy bitti mustafa sarp, ayhan ve barış bu takımın ilk 11 ine girdiği sürece bu takım asla ve asla başarılı olamayacak..
pino, serdar, hatta bazen kewell, elano hatta forvette batdal tutarsa baros galatasaray ın sağ açığında oynayabilir..
kewell,arda, emre çolak,serdar, pino sol açıkta oynayabiliyor..
anlayacağın sağ ve sol açık rotasyonu iyi.. sizdeki gibi no problem orda..
defansta sağ bek sol bek türk olmak zorunda olduğu için ve daha iyisinin türkiyede sadece gökhan gönül olduğunu düşünürsek sabri ve hakan balta iyidir..
stoperde kim ne derse desin serveti sevmiyorum.. neill'in yanına bir yabancı adam lazım.. savunma o zaman taş olur..
kale türk kalabilir.. -nedense güvenmek istiyorum ufuk'a.. aykuta değil ama!!-
forvete baros ve batdal'a alternatif bi adam kesinlikle alınmalı.. gönül isterki altyapıdan bi forvet çıksın 3.adam olarak.. anıl veya cem sultan gibi.. ama ne yazıkki olmayacak gibi.. bu yüzden 20 lik bi genç yabancıda fena olmaz..

ve ve ve...

asıl problem..
yılın en iyi transferlerinden biridir lorik cana... galatasaray'ın ordaki gediği o kadar büyükki.. cana bile yetmeyecek bariz.. elano kalacak olsada, gs'ın arka üçlüye bi 11'lik bi tane de alternatiflik en az 2 adam transfer etmesi gerek.. yoksa yine bize hüsran yine bize gözyaşı var..
şöyle bi hesapladım benim gerekli gördüğüm transfer sayısı 4..
yönetimin yapacaz dediği sayı 3..
ama yönetimden şöyle bi farkım ben gereksizlerin hepsinin yollanması yanlısıyım..
rijkaard hep kalsın, çok iyi niyetli, belgrad maçına baktıysan bu sene çok hırslı, arda benim futbol anlayışıma göre mevkisinde -sol açıkta, lütfen daha sonra spekülasyon yapma bu lafımla:))- dünyanın en iyi 10 oyuncusundan biri ama ama lanet olsun üzülerek söylüyorum galatasaray kötü yönetiliyor arkadaşım.. yönetim kötü..
önce takımdaki hurdalar gidecek.. ardından iyi transferler yapılacak.. sonra takım olunacak.. rijkaard, arda ve kewell'ın arkasında toplanılacak.. ölme eşeğim ölme anlayacağın..
şimdilik durum budur...

Hiç yorum yok: