3 Ağustos 2010 Salı

köşeli'den mailler II

okulda oturduğumuz gün eve gittim hemen.. fb maçına 20.dakikasından itibaren yetiştim.. gassan beyle birer extra götürdük.. benden nefret etti young boys u tuttum diye ahahahahah..
şöyle bakınca geçen sene bizim kadro sizinkinden çok daha iyi derken bu sene sizin kilit roldeki adamlarınızın daha fazla olduğu görülüyor..
güvenilecek adamlar bizde cana, kewell, arda, baros, neill olsun.. elano'yu beğenirim ama yönetim veya kendisi ikisinden biri istemiyorum diyorsa o adamdan hayır gelmez artık, elano muallak.. -ki dikkat et arda dışında hepsi yabancı ve arada sakatlık problemleri fena baş gösteriyor-
fenerbahçe'ye bakınca volkan -ki boys maçında ipten aldı sizi-, gökhan gönül, alex, santos, emre, lugano, stoch var.. dia'yı izleyemedik ama hızlı zenci her zaman iyidir.. alınacak iyi bir forvet ve rotasyonunda semih var.. yedek rotasyonunda m.topuz gibi vasatın altına düşmeyecek ve artık kendini ispat etmesi gereken bi adam her zaman güven verir..
bu yukardaki kadro övgüsüne rağmen fb çok kötüydü boys maçında.. stoch inanılmaz bi adam eyvallah.. cidden bize sağlam gol attınız.. dia da geliyor sağ tarafa... forvete bi adam alınacak kesin olarak..
ama fener'in asıl problemi bence burani'yle, bilica'nın mevkisinde.. ki bundan dolayı boys maçında o kadar açık verdiniz.. burani çok vasat bi oyuncu, türk olsa eyvallah, selçuk tadlarında bi oyuncu zaten, oturtursun kulübede kullanırsın rotasyonda.. ama yabancı kısıtlaması kalksın diye bu kadar ağlarken burani gibi vasat oyunculara ilk onbirde forma verirsen kendinle çelişirsin... bilica desen, karakterine filan hiç girmiyorum ama lugano'nun yanında bu adamı oynatırsan, bekir veya önder bu sene en az 25 maç oynar ve size saç baş yoldurur.. çok maç gider.. volkan her zaman bu kadar top çıkaramaz..
ulan sadece iki eksik var diyeceksin.. ama bu iki adamın mevkisi kilit.. stoper ve ön libero baba mevkilerdir sezer.. -forvet alacaksınız diye o konuya girmiyorum iyi bir adam alacağınızı farzederek-
evet sezon başı.. 3 büyüklerin hiçbiri ışık vermedi avrupa maçlarında.. ama özellikle biz ve siz o kadar kötüydük ki insan korkuyor.. alex her ne kadar tapılan bir adam olsa da alex gidince alex gibi bir adam transfer etmeye çalışacağınıza inanmıyorum.. alex'in boys maçında geriye dönememesi, orta sahadaki derin boşluklar, defanstaki hatalar öyle 2 günde çözülecek sorunlar gibi gelmedi bana... bi de merak ettiğim birşey var, -kadro yapısı izin vermeyecek bence- ama aykut savunmaya yönelik bir futbol mu oynatacak acaba?.. merak ediyorum izleyip göreceğiz..
durum budur..
*burani, baroniye atfen: muhteşem bir kabak yemeği
-ulan düşün ne kadar sıkılıyorum fb ve gs hakkında birer sayfa kritik yazdık aq.. ahahahaahah-

Hiç yorum yok: