5 Ağustos 2010 Perşembe

böylesi daha hayırlı


Öncelikle şunu söyleyim, bugünkü gazeteleri okuduktan sonra aykut'un yerinde olsam çağın gereği iletişim, şeffaflık, doğru demeç ayaklarını bırakırdım.. geldiğinde neredeyse " yeni t.d. sabredilmeli aykut kocaman" diye manşet atılacak aykut'un durumuna üzüldüm... son 3 maçta akılsızca görülen 3 kırmızı için "otorite eksikliği" olarak değerlendiren art niyetlilerle konuşma aykut! hani sabır! ben sabrederim aykut'uma! buradan koparılırken küçüktük, engel olamadık, cezayayı gibi bir prestijli, ulusal şöhreti olan, pozitif, agresif, objektif bir blog da yoktu sesimizi duyuralım...

Maça gelirsek, inanın dünkü yenilgi çok koymadı, ilkyarıyı görünce " biz diğer turda eleniriz" dedim, hatta ş.l.ye kalmamız halinde grupta 3.olsak ne güzel olur dedim... bu yüzden çok koymadı... "geçmiş olsun ıhıhıhıh, ne olacak fenerin hali" gibi yaratıcılıktan son derece uzak, zekayla alakası olmayan davranışlar da cidden koymuyor...

Taktik teknik fizik kondisyon disiplinlerini ele alarak incelersek feneri çok acımasız olmak gerekir, ağustos ayındayız ya, avrupa kulüpleri keyif yaparken, bizimkiler bu sıcakta niye böyle önemli maçlara çıkıyor, acımasız olmak gelmiyor içimden... ben bu sıcakta uyuyamıyorken, adamlara organize futbol oynamadılar diye yüklenmem.. olur daha lugano gelir, dia takımı tanır( işvar adamda), alexim canım benim çıkar yine ortaya, forvet gelir... oynasınlar biraz daha beraber... alışsınlar ideal 11i görelim... ki bence bu kadro 2 transferle avrupa ligi için çok iddialı duruma gelir...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

trapano doğru söyle; aykut mu alex mi :)

bi de ağustos ayındayız avrupa külüpleri keyif yapıyor filan diyorsun da o kadar uzağa gitme, bursaspor da keyif yapıyor bak :)

fena halde iyimser yazı, otur, sıfır :)

w.t

ahmetokur dedi ki...

tüm fenerliler fb'nin elenmesinin ardından gs ninden elenmesini bekledi ve 1-5 gibi bir skorla şok oldular adeta..

wasted arkadaşın dediği gibi aşırı iyimser bakmışsın olaya..
azizde anladı bu sene iş yok sizde..

saracoğlu lanetide bu sene biterse, fb bank asyada Allahın izniyle..

Gandi dedi ki...

Aynı dinginlikle karşıladım ben de sonucu. Fenerbahçe taraftarı olmayanların dillendirdikleri 'dünyanın sonu, fener 45 yıl toparlanamaz' lafına ise gülüyorum. Fenerbahçe zaten böyle güzel süprizler, heyecanlı dengesizlikler, abuk sonuçlar yaşattığı için Fenerbahçedir.