26 Ağustos 2009 Çarşamba

murat murathanoğlu

özellikle bizim kuşaktan basketbolu sevip onun sesini sevmeyen biri var mıdır acaba? küçükken boş vakitlerimde(!) elimde çakma mikrofonla taklidini yaptığım adamdır murat abi..futbol topuyla evin içinde olmayan potalara topu sallarken onun ses tonuyla "scottieeee pippeeennn ya da peter noumoskiii" diye bağırınca daha bi deliksiz girerdi o şutlar..güzel adamın sesini türkiye-hırvatistan maçında duymak çok iyi oldu..kış olsun, kosova ya da kural'la beraber sunacakları nba maçlarının tadından yenmeyecektir yine..bu arada 2010'da dünya basketbol şampiyonası türkiye'de..gönüllü çalışan arıyorlar..hala öğrenci olmadığıma bi kez daha lanet ediyorum..
***

4 yorum:

Barizzio dedi ki...

Benim bildiğim wasted ruhu onu da yapar lan, senden daha fazla seven azdır basketbolu, bi de oynayabilsen :)

Murat: "kupa biziiim, kupa biziiimmm" Halen tüylerim diken diken..

Adsız dedi ki...

walla başvurumu yaptım federasyonun sitesinden ama işte seneye tatillerimi o döneme ayarlamam gerekiyor ve seneyeki programımda tatil alacak yer yok! yine de benim hala umudum var..

bu arada şutum çok çok iyi olmayabilir ama iyi müdafaa yaparım :)

w.t

Adsız dedi ki...

o zaman gelecek hafta bi basket maçı yapalım gençlik ne dersinizz??

yer: albert hall....hahahaha...:D

burkay

Eren dedi ki...

"...pozisyonu zorluyor... ve başarılı"

Naumoski'nin alnındaki teri formasına silişi ve 'açılın birebir oynayacağım' hareketi ile özdeşleşmiş spiker.