28 Ağustos 2009 Cuma

şeker gibi kuralar


her ne kadar süper ligde 2takımın şampiyonluk yarışında olacagı düşünülse de(ki ben de öyle düşnüyorum) beşiktaşın kadro itibariyle fenerle cimbomun çok da gerisinde kalacagını düşünmüyorum. enazından beklendigi gibi beşiktaşın derbilere sadece prestij amaçlı cıkacagını sanmıyorum. avrupa'da ise kuralar olabileceginin en iyisi bence.

-beşiktaş bu yılki manudan puan çıkarabilir, CSKA ve wolfsburg'la kıyaslarsak ikisinden de üstün oldgunu düşünüyorum. sanırım wolfsburgun güçlü bir sahibi var. son yıllarda çok paralar harcadılar. dzeko ve grafite diyorlar; bunları genelde maç özetlerinden izledik. avrupada neler yapabileceklerini bjk maçlarında görecegiz. CSKAya gelince kolay lokma. bjk çok büyük eşeklik yaparsa bu gruptan 3. çıkar.
-fenerbahce ve galatasaraya gelince 1.torbadaki en kolay 3 takımdan 2si geldi. as takımları ile çıktıklarında puan kaybetmeleri bile şanssızlık, hakem hatası, topun sevmemesi gibi durumlarda olacagını düşünüyorum.
bu kadar güzel bir tablo çizdik. barizzio değilim. allee hiç değilim. 3takımda başarılı olsun. en başarılısı fenerbahce olsun.