26 Nisan 2009 Pazar

yemekteydik




bloga yazar olduğumda sadece fenerbahçe yazıları yazacagımı düşünmüştüm,çünkü futbol benim için fenerbahçeyle başladı,öyle de bitecek...ancak bu düşüncem gerçekleşmedi,fenerbahçe için kötü şeyler yazmak düşünmek gerçekten üzüyor...bugün düşündüm barizzio,allee,wasted times gibi isimler eleştirirse daha çok üzülürüm:) sezon başında wasted times'ın neon formalı fenerbahçe postunda "fener forması bu değil" diye eleştirmiştim,forma gibi beklediğimiz fenerbahçe de bu değildi. sezona başlarken bizlere sunulanı aşırı sevgimizden,aşırı beklentimizden, çok açken yenen yemeğin lezzetli gelişi gibi yedik,resmen yedik...menü gayet zengin görünüyordu... çorba olarak tek seçenek: kalede avrupa şampiyonasının seksi baklava karınlı volkanı... iştah açıcı olarak ise bir önceki sezon çok başarılı olmayan,alternatifsiz defans kurgusu adeta önceden pişirilmiş ısıtılarak önümüze konuldu:) onu da yedik...ara sıcaklarda geçen gelişimizde bayıla bayıla yediğimiz deivid geç servis edildi,aurelio hiç yoktu,yerlerine aslında müzmin sakat,sakat olmadığında bal yapmayan arı balı kıvamında emre, pizzacıların fazla hamuru atmamak için yaptıgı hamur rolls josico sunuldu...yedik ulan...haa unutmadan yeşillik olarak iyi yıkanmamış maydonadoz:) aslında meze olan ama istanbulda anayemek diye sunulan pastırmalı humus ugur boral bayattı...müessesenin spesyalitesi olarak ispanyol biftegi güiza kalitesiz ananıda al git itoluit göt...bu kadar kötü yemekten sonra fortisi künefe yer gibi yiyecegimizi nerden bilebilirdik! herşeye rağmen müesseseni satmayan,yaşı itibariyle olmasa da duruşuyla delikanlı şefimiz aragonesin eline sağlık:)patrona tavsiyemiz ramazanda revizyon...
biz harlemiz

7 yorum:

Adsız dedi ki...

"ellerine sağ..."

şaka lan şaka. o neymiş öyle..

nameless dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

trap, dostum bu yazıyı sen yazmasan ben yazacaktım :))

w.t

Adsız dedi ki...

@adsız
virgüllerin yeri konusunda emin degilken diger ayrıntılara daha var sanki:)

@w.t
:))

trapano

Adsız dedi ki...

adam orhun yazıtları kıvamında bir eser sunmuş önünüze hala kıl tüy yorumu yapıyorsunuz.
virgülden sonra boşluk bırak nedir yahu ekşisözlük mü burası.
bırak şekilciliği de teşbihdeki inceliğe, istiarenin gücüne, kinayenin yıkıcılığına, secilerin uyumuna bak...
rıdvana iletiyorum canlı yayında okusun bu hafta.

Adsız dedi ki...

sizin patron anca su tesisatında revizyon yapar.

Adsız dedi ki...

o yorumu ben silmedim,lütfen yanlış anlaşılmasın, niye silindi?

trapano