28 Aralık 2008 Pazar

ciddi analiz


Hürriyet gazetesi bugün saçma sapan bir haber yayınladı. http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/10656493.asp?gid=211 adresinden okunabilir. Haberde kim hakem hatalarından kaç puan kazandı, kim kaç puan kaybetti seceresi çıkarmışlar. Dünyada bundan daha gereksiz ve daha gerçek dışı bir araştırma nasıl olabilir bilmiyorum. "Bir maç 0-0 bitmiş efendim maçta sarı takım için penaltı artı kırmızı kart, yeşil takım için 2 cezayayı üzerinden frikik 1 de ofsayt yenmiş, maçın skoru kaç kaç olur?", gibi OKS sorularını ciddi analiz olarak sunan bu adamlar hangi güzel kafayla haber yapmış oluyorlar anlamıyorum. Hayır yarın biri ciddiye alacak, basın toplantısı yapacak ondan korkuyorum.
aman ağzınla iç de inleyen sen olma!.. :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hojam haber ayrı bir güzel olmuş hakikaten :)
ben en çok kim ne kazandı ne kaybetti kısmını neşeyle okudum :)
sonuçta futbol hatalar oyunu, PS3'te bile hakem hatalarının olduğu gözlemleniyor, gerçi Sencer daha iyi bilir full hd'den daha net görünüyordur :)
bu haberler özetle yazacak saçma transfer haberlerinin bile sayfaları doldurmaya yetmediğinin resmidir bence :(
haydi bir transfer balonu atın ortaya da neşemiz artsın, sıkıldık mehmet yıldız haberlerinden :)

Turgay Keskin dedi ki...

Daha gereksiz bir yazı olamazdı herhalde.. Kabus gibi tek kelimeyle. Bununla ilgili yarı "şaka yarı ciddi bir yazı yazmıştım eskiden. Ama Hürriyet'in haberinden de ciddi yani :]

http://puanyadapuanlaristiyoruz.blogspot.com/2008_11_01_archive.html

Bhut_Jolokia dedi ki...

hakemler devre arasında nefes alacak derken böyle gereksiz,saçma bi haberle yine ortaya atılıyorlar...yazık!