hacettepespor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
hacettepespor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Eylül 2008 Pazar

hacettepespor-fenerbahçe

belediye maçı yazısını müthiş(!) transfer planlamasından dolayı yönetimi alkışlayarak bitirmiştik..edu-lugano yokken şampiyonlar liginde yarı final hedefleyen takımın tandeminde can-yasin oynuyor..suat usta'nın yanına gordon shildenfeld'i koyun işte..ne eksik ne fazla..aragones'in alex'i defansta oynatacak hali yok, elindeki alternatifler bunlar..koşu yapabilen vasat bi forvetiniz olsun bu defansa halı sahada 5-6 net pozisyon yedirirsiniz zaten..hacettepe de aynı şeyi yaptı..ibrahim'in bi kaç koşusu can'ın da yasin'in de ayaklarını birbirine doladı..yapacak bi şey yok, taraftar kartlarını peynir-ekmek gibi satan aziz yıldırım'ın, defansta kadro derinliğini sağlasın diye meira'ya ya da zapo'ya verecek 4-5 milyon eurosu yok malesef..dünya takımı fenerbahçe bütün sezon "aman edu sakatlanmasın, lugano ceza almasın, ülkesine gidince zamanında dönsün" diye dua etmek zorunda..hadi defansta suat usta-gordon tamam dedik, defansın önündekilere ne demeli? josico, maldonado kenara 3 metrelik kısa paslar verirken refakat etsin diye alındı herhalde..

aziz yıldırım dün fb tv'de "şampiyonlar liginde son 4'e kalacak takımı kurduk" diyor..şampiyonlar liginde yarı final oynayacak takımın merkezinde kemal aslan'dan biraz hallice olan josico mu oynar yoksa keita, essien mi? bütün takımı toparlayan, her yere yetişen marco'ya ekstra 1 milyon euroyu "takım içi dengeleri korumak için vermedik" deyip, psikolojik deli emre belözoğlu'na 3,5 milyon euro vererek mi şampiyonlar liginde yarı final oynanacak? 3 ay önce xavi'yi çıkarıp fabregas'ı oyuna alan hocayı, ankara'da gürhan'a, uğur boral'a mahkum ederek mi olacak bu iş?

"sakatlar çok", "uruguay'da kasis var lugano gelemedi", "emre'den patlama bekliyoruz"..kimse hikaye okumasın..edu'nun sezonun en kritik haftalarında sakatlanıp 2 ay oynamayacağını, lugano'nun ya da volkan demirel'in arsenal maçından önce kırmızı kart görüp cezalı olmayacağını kim garanti edebilir? buyrun işte; serdar kulbilge kocaeli kalesindeyken, fenerbahçe kalesini haftaya volkan babacan koruyacak..volkan babacan'ın bir (1) tane süper lig maçında oynamışlığı var mı, bilen varsa söyleyebilir mi?

o değil de mahmut, kenan evren lisesinin yerine 5 yıldızlı bi fenerbahçe oteli çok iyi gitmez mi?

bi de unutmadan, guiza iyiydi de çevresi kötüydü..
aziz