
Bir kaç web sitesinde gördüm, yüzde yüz gerçek midir bilmiyorum, ama doğruysa Abbiati'nin epey kafası karışık demektir.
"Faşistim. Faşistlerin, ülkenin güçlü olması ve Katolik inancına sahip olması gerektiği yönündeki fikirlerini paylaşıyorum. Ancak Yahudi düşmanlığı, Hitlerle hem fikir olma ve savaşa girme konularında ise aynı görüşte değilim"??
Paolo di Canio'nun faşistliği görece daha karakterlidir. Adamın görüşleri vardır, onları savunur. Bu herif necidir allah aşkına? Milan taraftarının halen belli bölümü faşist gruplardır. Muhtemelen tribünlere oynama hamlesi oluyor bu politik skalada yerini şaşırmış açıklama. Ya da Zlatan korkusu delirtti adamı.
"Faşistim. Faşistlerin, ülkenin güçlü olması ve Katolik inancına sahip olması gerektiği yönündeki fikirlerini paylaşıyorum. Ancak Yahudi düşmanlığı, Hitlerle hem fikir olma ve savaşa girme konularında ise aynı görüşte değilim"??
Paolo di Canio'nun faşistliği görece daha karakterlidir. Adamın görüşleri vardır, onları savunur. Bu herif necidir allah aşkına? Milan taraftarının halen belli bölümü faşist gruplardır. Muhtemelen tribünlere oynama hamlesi oluyor bu politik skalada yerini şaşırmış açıklama. Ya da Zlatan korkusu delirtti adamı.
Böyle giderse bunlar İnter'i tutucam arkadaş..
Abbiati akıllı ol!