29 Eylül 2010 Çarşamba

Ajax tipi forma.

Ertuğrul Sağlam, Rangers'ı kızdırmamak için Ajax tipi formayla oynayacaklarını söyleyince aklıma Samsunspor geldi. Onlar da PSV deplasmanına gidebilseydi Celtic tipi forma giyerdi herhalde..

13 yorum:

trapano dedi ki...

saçma bir post olmuş, askerden dönüş acemiliği demicem...

Al lee dedi ki...

bunu özlemişiz postlarını şeklinde anlıyorum sevgili trap :)blog işte bu aklımdan geçeni paylaştığım yer. ya da köşeli ile kişisel e-maillerimizi falan :)

Adsız dedi ki...

bursa'nın formalarını iç saha dış saha yerine şöyle tanımlayabiliriz; ajax tipi forma, celtic tipi forma, tipsiz forma

w.t

Al lee dedi ki...

5 tane forma çıkardılar bu sene yanılmıyorsam w.t kardeşim. turuncu olana Kewell forma diyebiliriz bence. düz beyaz olana kartal tipi desek geriye düz yeşil kalıyor o da tipsiz forma olsun paylaşımdan ötürü.

Barizzio dedi ki...

O değil de, reklamsız forma bursa falan gibi takımlarda çok amatör duruyo. Bi barsa, bi bilbao değil ki bu duruş falan diyelim :)

Barizzio dedi ki...

Bi de sencerim darılıyorum artık. Sen hiç bizim mailleşmelerimizi koymuyosun bloga :(

trapano dedi ki...

@kallee&barizza
haha haha kandemirmiydi konuk yazar furyasının yıldızı? hı?

Barizzio dedi ki...

@trap
genç kardeşim.
Saçma post tartışmasını sen başlattın. Kemalin postları baştacıydı, bambaşka bir spor mecrasını koyuyoduk bloga.. Espiri yaparken okey, ama sana yapılırken tükaka. Öyle yooohhhh.. :)

köşeli dedi ki...

yahu siz çatışmışsınız biz kalmışız ortada "saçmalık" kontenjanından:))
hoşgeldin al lee abi, özledik yaw, trap'la oralara gelecez yakında, burkiti'de alıp hep beraber içelim.. ama niye şimdi saçma olduk biz?.. trap'a biz üzerinden espri ?.. hele sen barizzio hele sen.. ağabey dedik.. cevapsız kalan bir çok yorumda, -geri dönmesende- paslar atmaya çalıştık sana, yeterince itilmiş kakılmış yalnız hissederken kendimizi üstüne "saçma" örneğinde akla ilk gelenim..
eyvallah.. daha da gelmem bu yaya..

Al lee dedi ki...

@köşeli
hoşbulduk kardeşim. muhabbette bir yanlış anlaşılma var galiba. ben senin yazdıklarını eleştirmedim. sadece aşağıda bir yerlerde post diye ikinizin mailleşmelerini koymuş olan trap, benim postuma saçma diyince laf attım. yoksa postu deldirelim sana bişey olmasın kardeşim :)

trapano dedi ki...

@barizzio
bazen herşey karşılıklı deildir, bu blogta da eleştiriyi kaldıramadıgımı defalarca dillendirdim, ben eleştireyim hep beraber gülelim, siz eleştirmeyin yine gülelim..

@allee
postu deldirelim sana bişey olmasın? ne kadar samimisin?

köşeli dedi ki...

@al lee
bitanesin al lee abi :)) çok saol.. yok yaw deldirmeyelim veya yok yok içeceğimiz gün hepimizinki delinsin :))

@trapano
samimiyiz tabi ne sandın :))

Adsız dedi ki...

тут на вышеприведенном сайте вы сумеете скачать http://firefoxik.ru/, http://firefoxik.ru/skachat-firefox.html